- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pořádku, chyba se může stát a náprava stojí automobilku peníze.
Horší je když, u VW praskaly a rozvody a výrobce si jen zacpával uši. Případně ještě krásnější varianta, kde se to třeba v USA a Německu odpraví a odškodní, ale slovanský untermensch má smůlu.
Všichni vaří se stejnou vodou. Kvůli přehnaným požadavkům na emise musí být aktivní EGR-ventil, který vede část výfukových plynů znovu do sacího potrubí, aby se snížily oxydy dusíku. Výfukové plyny se chladí v chladiči protékaném normální chladící směsí, stejnou, jako v chladiči motoru.
Tento chladič je vystaven silné korozi, velkým teplotním rozdílům, ucpává se popelem z nafty a tím nechladí. U VW se rozsvítí varovná kontrolka řídící jednotky motoru. Pokud řidič nereaguje, může také dojít k větším škodám.
Proto nejraději volím atmosferický benzíňák, ten má těchto "ekoku*vítek" minimálně....