- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
BMW řady 1 (E87) | foto: BMW
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Dnes toto auto koupíte už od nějakých 50 tisíc korun, za sto tisíc se dá sehnat celkem slušný kus. Okolo 150 tisíc korun se dá sehnat vůz z posledních let výroby a s rozumným nájezdem. To je však řeč o těch běžných verzích, vrcholné motorizace se šestiválci jsou výrazně dražší. Provedení 130i se obvykle prodává za 250 tisíc, 135i klidně pořád za půl milionu. A speciální 1M Coupé stojí i přes milion.
Jelikož už je nejstarším kusům přes patnáct let, tak je potřeba smířit se s tím, že nejexponovanější místa budou napadena korozí, zejména pak kapota, lemy blatníků a u některých hodně vytěžovaných aut i prahy. Koroze se může vyskytovat i na pátých dveřích, v horším stavu už bývá i podvozek.
Připojte se ještě dnes a získejte: