BMW řady 5 | foto: BMW

I v bazaru je BMW 5 spíš pro boháče. Živit složité auto je drahý špás

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Mezi nejžádanější auta na sekundárním trhu vždycky patřily německé prémiovky. Jejich prvotní propad hodnoty zaplatil totiž někdo jiný a dnes je koupíte za podobné peníze (nebo dokonce i levněji) než srovnatelné modely běžných značek.

Tržní podíl mezi ojetinami těchto automobilů je u nás tak vyšší než u nových vozů. Pokud někdo hledá prestižní rodinný vůz nabízející bohatou výbavu, vysoký standard kvality a komfortu a také silné motory a špičkovou dynamiku, pak jsou vozy od Audi, BMW a Mercedesu jasnou volbou.

Typickým zástupcem této kategorie je BMW řady 5, které si u nás už generacemi E34 a E39 získalo ikonický status svou robustností a spolehlivostí. Nástupce E60 prodávaný v letech 2003 až 2010 posunul řadu 5 do „kosmické“ éry aut plných složité elektroniky, která už dnes prakticky nejdou koupit ojetá v bezvadném stavu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se