- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Člověk zakopává furt o nějaké šéfy. No já bych si rád koupil za rozumné peníze nějakou Škodovku, ale to, co se mi líbí se mi nevejde do garáže. Snad Rapid,ale tam je to s motorizací velmi ubohé a není ani 4x4. Ono není umění vyrobit auto velké jak lokomotiva, ale naopak menší, a se všemi technologiemi.
Proč neřekne, že škodovka od roku 2021 přestane vyrábět a montovat naftové motory
Proč neřekne, že od roku 2021 přestává škodovka vyrábět naftové motory?
Tak pánové končíme ....................
Nemůžu si pomoct, ale tohle by trefně okomentoval jeden z mých vyučujících na vysoké škole jako snůšku frází s minimální vypovídací hodnotou ! Obsah celého článku se dá napsat pěti větama !
Uvidime. Skodovka vela investuje do zmeny a rozmysla spravne. Na druhej strane ich nedavny dlhodoby ciel vyrobit 2 miliony aut za rok pravedpodobne nebude nikdy naplneny. Odhadujem ze 80% vsetkych privátnych aut 90+% casu svojej zivotnosti stoji a caka na majitela...aky ma zmysel takyto produkt, zvlast ked je tak drahy, vlastnit? Takze trh vyrobcov aut sa casom bude optimalizovat, a kto najrychlejsie zvladne prechod na mobilitu ako sluzbu (nazvime to MaaS), moze vyhrat. Napríklad Volvo v US uz komercne skusa predplatne aut, takze je vyrazne dalej, ako ostatni. Budu to ale výrobcovia aut? Alebo alternativy taxisluzieb ako Uber alebo im podobni? Alebo predajcovia ako Louda Auto a ich sluzby carsharingu CAR4WAY? Alebo poskytovatelia inej dopravy ako Leo Expres a ich Smile Car? Alebo si ludia budu zdielat medzi sebou ako to uz v Prahe takisto existuje? Uvidíme, nakoniec mozu výrobcovia aut sluzit iba ako výrobcovia produktu a s nadstavbou mobilitou ako sluzbou prerazi niekto uplne iny. Zaroven som zvedavy, ci vyjde predpoved pana Maiera, ze trh sa zvacsi: ano, stari ludia mozu po novom pouzivat zdielane auto, ale zaroven to bude mat realny zmysel az ked auta budu autonomne, aby tam nemusel byt ludsky (drahy) element. A to znova si myslim (a verim), ze takýmito sluzbami pocet aut sa vyrazne zmensi a nie ze by kolac (vyroby) narastol, to skor kolac vyuzivania prostredníctvom MaaS sluzby. A takisto verim, ze napriek silnemu zaujmu elektro distribucnych spolocnosti elektrifikacia nebude jedinou alternatívou pohonu aut, kedze stale 70+% elektriky (aj do pohonuaut) sa v EU vyrobi z jadra a uhlia, a to teda zdravou alternatívou voci rope nie je ani nahodou. Audi, BMW sa uz pridali k Toyota a Honda ohladne vyvoja vodikovych aut, a preto verim, ze tato alternativa sa bude nadalej rozvijat. Verim, ze aj Skodovka v týchto oblastiach bude zohravat doleziu rolu, minimalne jej to prajem!
Predpokladam, ze ma karoqa zadarmo a nemuze ho na dceru, pro kterou ho poridil, prepsat kvuli podminkam. Proto ta usmevna poznamka, ze mu ho dcera "hned tak nevrátí.“
Odměna 10000Kč musí být z pohledu Němce hodně srandovní. Co by na to asi řekli zaměstnanci VW v Německu, kdyby bylo jejich vedeni tak štědré...
Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.
Tak to nejsou cílovou skupinou pro Octavii a vyšší modely