- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechno bych zakázal.Hlavně všechny zelený strany.
Abych byl čistě ekologický, musel bych chodit pěšky s batohem a s trakařem, který bych mazal rostlinným olejem. Nebo bych jezdil na kole.
Vznikl by problém neúnosného množství trakařů a jízdních kol ve městech? Asi ano, jízdní kola a elektro-kola jsou skladnější než trakaře a v poměru vyprodukovaného uhlíku, oxidu uhelnatého a uhličitého jsou mnohokrát lepší než jakékoli vozidlo se spalovacím motorem.
Jsem za to, aby se v Evropské unii dala pouze jednoprocentní (01,00%) daň na jízdní kola a tříkolky.
Klidně po mně házejte boty nebo rajčata, ale nejekologičtější je, když jsou drahé pohonné hmoty. Od kamaráda z Řecka vím, že v době kulminace finanční krize po Athénách nejezdilo skoro vůbec nic.
Auto prostě je ekologická zátěž (s ať spalovacím nebo elektrickým motorem). Doma také jedno máme. Otázka zní, nakolik dokážeme žít s představou, že každou jízdou do obchodu nebo k příbuzným ničíme životní prostředí a co jsme ochotni dělat pro snížení negativních dopadů našeho života. Jako malý kluk jsem při lesních brigádách mohl vysázet tak sto stromů, co ještě víc můžu udělat pro životní prostředí.
Ilustrativní odkaz:
No, podle dánské studie, 15 největších nákladních lodí vypustí víc nežádoucích látek (saze, oxidy síry a dusíku) než všech 760 000 000 aut na světě. Myslím, že soudruzi z EU by se měli zaměřit spíš tímto směrem.
saze, oxidy síry a dusíku vás na tom oceánu neobtěžují zase tolik...
Ale prosim vas. Problem jsou stare diesely bez EGR, DPF a SCR, ne nejake nove modely. A potom taky kuchani modernych dieselu. Co rika Spiegel na to, ze i v Nemecku se odstranuji DPF a takove diesely tam jezdi a to si potom srovnejme diesel bez filtru a benzin bez filtru.
Mimo tema, dnes jsem poprve videl Teslu. Genialni stroj. Stoji jen 1,5 milionu na alze.
Dneska nejsou problém spaliny, dnešní problém je MNOŽSTVÍ aut. Tudy zavádějte případnou regulaci. Dvojnásobek aut s emisemi o 10% lepšími nás zabije tak jako tak.
Jestli nafta nebo benzín nebo elektrika v součtu pokud jde o ekozátěž vyjdou plus minus na stejně.
Pokud chteji prosadit filtry i pro jiz prodana auta s benzinovym motorem, tak proc ne pro ta s naftovym motorem, ktera filtry nikdy nemela?
Kdo chce prosadit filtry pro "již prodaná benzinová auta"?
Švýcarský odborník, který filtry vyvíjí samozřejmě musí zastávat názor, že ho dodatečně budou muset namontovat i veteráni, sekačky a modelářské motorky.
zákazy .příkazy-už toho mám dost.hlavně miliardové země-čína a indie si s takovýma prkotinama nedělají hlavu......
no, když si miliardová země nebude lámat hlavu s tím, že její obyvatele jí pochcípají na rakovinu plic, tak my si s tím hlavu lámat nebudeme taky, to je přece jasný,to dá rozum
Benzinové motory špiní více, před týdnem byl stejný článek o naftových motorech.... Dokážete být alespoň v něčem konzistentní ?