Diskuze

Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. Řešení je chabé a opožděné

Od dieselů, které jsou v posledních letech na pranýři kvůli znečišťování životního prostředí, prchají řidiči při koupi nového vozu k benzinovým motorům. Ty moderní ovšem zamořují vzduch nebezpečným jemným prachem, podobným pevným částicím dieselů. I benzinovým motorům tedy v budoucnu nejspíš hrozí podobné zákazy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Všechno bych zakázal.Hlavně všechny zelený strany.

0 0
možnosti
KV

K49a66r25e58l 32V46y55d53r49a

17. 2. 2018 16:12

Abych byl čistě ekologický, musel bych chodit pěšky s batohem a s trakařem, který bych mazal rostlinným olejem. Nebo bych jezdil na kole.

Vznikl by problém neúnosného množství trakařů a jízdních kol ve městech? Asi ano, jízdní kola a elektro-kola jsou skladnější než trakaře a v poměru vyprodukovaného uhlíku, oxidu uhelnatého a uhličitého jsou mnohokrát lepší než jakékoli vozidlo se spalovacím motorem.

Jsem za to, aby se v Evropské unii EU dala pouze jednoprocentní (01,00%) daň na jízdní kola a tříkolky.

Klidně po mně házejte boty nebo rajčata, ale nejekologičtější je, když jsou drahé pohonné hmoty. Od kamaráda z Řecka vím, že v době kulminace finanční krize po Athénách nejezdilo skoro vůbec nic.

Auto prostě je ekologická zátěž (s ať spalovacím nebo elektrickým motorem). Doma také jedno máme. Otázka zní, nakolik dokážeme žít s představou, že každou jízdou do obchodu nebo k příbuzným ničíme životní prostředí a co jsme ochotni dělat pro snížení negativních dopadů našeho života. Jako malý kluk jsem při lesních brigádách mohl vysázet tak sto stromů, co ještě víc můžu udělat pro životní prostředí.

Ilustrativní odkaz:

https://www.vanraam.com/en-gb/advice-inspiration/news/van-raam-easy-rider-sitting-tricycle-rated-best-in-test-by-independent-commission-of-the-norwegian-g

0 0
možnosti
Foto

No, podle dánské studie, 15 největších nákladních lodí vypustí víc nežádoucích látek (saze, oxidy síry a dusíku) než všech 760 000 000 aut na světě. Myslím, že soudruzi z EU by se měli zaměřit spíš tímto směrem.

0 0
možnosti
TK

saze, oxidy síry a dusíku vás na tom oceánu neobtěžují zase tolik...

0 1
možnosti
PS

Ale prosim vas. Problem jsou stare diesely bez EGR, DPF a SCR, ne nejake nove modely. A potom taky kuchani modernych dieselu. Co rika Spiegel na to, ze i v Nemecku se odstranuji DPF a takove diesely tam jezdi a to si potom srovnejme diesel bez filtru a benzin bez filtru.

0 0
možnosti
SN

Mimo tema, dnes jsem poprve videl Teslu. Genialni stroj. Stoji jen 1,5 milionu na alze.

0 0
možnosti
JH

Dneska nejsou problém spaliny, dnešní problém je MNOŽSTVÍ aut. Tudy zavádějte případnou regulaci. Dvojnásobek aut s emisemi o 10% lepšími nás zabije tak jako tak.

Jestli nafta nebo benzín nebo elektrika v součtu pokud jde o ekozátěž vyjdou plus minus na stejně.

0 0
možnosti
MG

M48i15r81e70k 37G41a15j63e23r

11. 2. 2018 16:37

Pokud chteji prosadit filtry i pro jiz prodana auta s benzinovym motorem, tak proc ne pro ta s naftovym motorem, ktera filtry nikdy nemela?

0 0
možnosti
MK

Kdo chce prosadit filtry pro "již prodaná benzinová auta"?

0 0
možnosti
MV

Švýcarský odborník, který filtry vyvíjí samozřejmě musí zastávat názor, že ho dodatečně budou muset namontovat i veteráni, sekačky a modelářské motorky.

7 0
možnosti
AP

zákazy .příkazy-už toho mám dost.hlavně miliardové země-čína a indie si s takovýma prkotinama nedělají hlavu......:-/

3 2
možnosti
VB

no, když si miliardová země nebude lámat hlavu s tím, že její obyvatele jí pochcípají na rakovinu plic, tak my si s tím hlavu lámat nebudeme taky, to je přece jasný,to dá rozum

4 2
možnosti
PN

P25a21v58e77l 23N62a91u85š

9. 2. 2018 21:38

Benzinové motory špiní více, před týdnem byl stejný článek o naftových motorech.... Dokážete být alespoň v něčem konzistentní ?

5 0
možnosti
JV

Asi se změnil zadavatel reklamy.

4 0
možnosti