- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řešení jsou levne baterie ktere budu moct vymenit kdekoliv po ceste nebo dama v garazi. Pres den se mi nabije pres solar ja prijedu jednoduse ji prehodim do auta a hotovo. To same u cerpaci stanice. Prijedu zaplatim si nabytou baterii prazdnou tam necham a nazdar. Az tohle bude fungovat tak se mozna el auta prosadi.
Zase expert a stačí počkat rok dva a uvidíme, že je vedle jak ta jedle se svou hlubokou analýzou. Povrchně vám analýzu mohu napsat také.
Ja myslim ze diesel to ma u osobaku a dodavek secteny, bude v mensine. Jiz dnes iveco udava realne statistiky u dodavek, kde pri najeti 1 000 000km jsou naklady na servis CNG dodavky polovicni oproti dieselu. V pripade LPG zadne takove statistiky neexistuji, ale je to jeste levnejsi technologie nez CNG a brutalne levnejsi technologie nez diesel. Ono nejak postrada smysl jezdit na naftu kdyz spotreba se lisi dnes sotva o litr!!!
Spotřeba se liší o litr u nákupních tašek. Tam, samozřejmě diesel nemá smysl (pokud kdy měl). Čím je to větší, težší a silnější, tím větší smysl to dává.
Jo kdysi ty diesly neci vydrzely. Pak do nich banda demen*u nastrkala nesmysly typu dpf, scr, egr, turbo a ejhle ono se to kazi, a oprava stoji drahe penizky. Jo zlata atmosfera benzin....
Myslím, že dokud elektromobil nezvládne na jedno nabití ujet aspoň 500-700km a opětovné plné nabití do deseti minut, bude konkurenceschopný jen na krátké pojíždění po městě a protože většina rodin má jen jedno auto a občas jezdí i delší trasy, tak je klasické auto zatím stále jasnou volbou.
Problem je hlavne cena. Staci si najit smesnou nabidku bmw i3 na operak oproti smradlavymu dieselovymu bmw 3. Bavim se cena vs ujete km za rok.
nic než zoufalost - za pár let vás s dieselem nepustí do žádné větší dětiny.
Kdyby Helmut - expert dal dva obrázky, pro Helmuta a pro jistotu barevné, dieselového motoru a elektromotoru tak snad jen expert nerozezná rozdíl.
Klasický motor se skládá kolem sedmi set součástek. Součástky elektromotoru mohu vyjmenovat, stator, rotor, víka, uhlíky a fertig. Jenže co by dělali němečtí soudruzi když vše mají postavené na klasice, 700 součástek minimálně.
Je skutečně s podivem, že i přes nechutně velké dotace ty elektromobily s jednoduchými motory nikdo nekupuje.... čím to asi bude...
Vážení diskutující, rád bych věděl kdo z vás si skutečně koupil elektroauto, případně to v nejbližší době plánuje. Jinak je to mlácení prázdné slámy.
Ja to planuju az se s necim kloudnym vytasi VW - tj tak 2020, 2021....
Dnesni EV nema moc smysl kupovat....
Jezdím každý den do práce 25 km a to samé zpátky. Okresky, obchvat, zácpa. Mám dům a rychlodobíjecí stanici vidím z okna v práci. Na dovolenou létám letadlem a auto si půjčím až tam. Pro mě je elektromobil ideální auto. Dokud jsem do něj nesedl, zastával jsem většinový názor. Máme v práci bmw i3, dojezd 260 km, nabití za 40-60 minut na 80%. Kdykoliv mohu, jezdím s ním. Oproti Octavii 1.6 TDI, kterou jezdím normálně, tohle auto chytne za srdce a jízda je zážitek. 1,2 milionu bych za to ale fakt nedal, ani kdybych je měl. Asi jako všichni, a proto je zatím u nabíječek relativně volno :-)
Našel jsem technická data bmw i3, spotřeba energie na 100 km 14,3 kWh, v ČR se elektřina z více než 50% vyrábí v uhelných elektrárnách, tedy na 100 km jízdy je nutno spálit minimálně 7 kg uhlí. Ekologie horší než u nafťáku.
Co se od té doby změnilo ?
Kdo zabil elektromobil ? Who Killed the Electric Car ? CZ dabing, NOVA, Sony Pictures Classics.
https://www.youtube.com/watch?v=96AIBYwNs4M
Revenge of the Electric Car: Documentary Full 1080p HD