Diskuze
Automobilky zavádí záchrannou brzdu, nechtějí dopadnout jako Toyota
Děkujeme za pochopení.
Host
Problémy s pedálem
...neměla Toyota, ale imbecilní řidiči, kterým nedojde, že když šlapou na pedál a auto zrychluje, tak to asi bude plyn. Ale pro jistotu pedál sešlápnou na podlahu.. Jestli se budou podniky stále přizpůsobovat blbečkům, dopadneme jako v Idiokracii....
Host
Pěkný nesmysl
V naších podmínkách - neuklizený sníh je to pěkný nesmysl. Brzda se dá použít jako uzávěrka diferáku -u š1xx stačilo jemně zatáhnout ručku a vyjel jsem všechno. S předním náhonem je to horší, chce to současně mačkat spojku, brzdu a plyn
Taktéž tady čtu že nejde vypnout ESP. Jak mám potom trénovat hodiny na sněhu?
Host
Mazda jde do .........
Tak to je smutné, už dnes mazda díky stabilizaci /u některých modelů nevypínatelná/ a protiprokluzu vás v podstatě nepustí k ostřejší jízdě a teď ještě tohle, ......... to budou naprosto sterilní auta pro přepravu z bodu A do bodu B. Na druhé straně chápu, že 90% ridičů tohle neřeší
Host
-
A co při zaseknutíplynu vyhodit kvalt, nebo vypnout motor a začít brzdit?
Host
Test ako to v skutočnosti je
http://auto.sme.sk/c/5298344/skusali-sme-zabrzdit-toyotu-s-plynom-na-podlahe.html
Host
Re: Test ako to v skutočnosti je
Mozna by bylo dobre delat povinne testy IQ a chovani v krizovych situacich jeste pred zahajenim autoskoly.
Host
Jedná se o nesmyslné opatření
výkon brzdné sostavy je několikrát vyšší, než výkon motoru. proto provozní brzda ubrzdí vozidlo i při plném plynu na první rychlostní stupeň. a zároveň se jedná o úpravu velmi nebezpečnou pro situace, kdy se zkušený řidič rozhodne přibrzdit levou nohou. jedná se o bezduché marketingové prohlášení, kterému předcházelo nekompetentní rozhodnutí technického oddělení. bohužel již (jak článek zmiňuje) k podobném opatření přistoupila značná část i věhlasnějších automobilek. nebudu jmenovat. nezbývá než zkušeným řidičům, kteří se snaží jezdit plynule a "přesvědčivě", aby si hned v prvních metrech jízdy ověřili, zda je vozidlo podobným opatřením vybaveno. jako vodítko může posloužit přítomnost elektronického plynu, který má pro podobná "zlepšení" mnohem více pochopení, než klasický systém s lankem ovládanou škrtící klapkou. jinak jsem za článek vděčný, sbohem mazdo, moje peníze už neuvidíš.
Host
Re: Jedná se o nesmyslné opatření
o úpravu velmi nebezpečnou pro situace, kdy se zkušený řidič rozhodne přibrzdit levou nohou... co je na tom nebezpecneho? Auto normalne pribrzdi, ale jedinej rozdil je ze pri tom omylem nebudes pridavat plyn a jestli si pribrzdujes kdyz drzis auto pod plynem, tak by sis mel zopakovat autoskolu. Tohle spis pomuze tem blbcum co ridit neumi, ale ze by to nekoho ohrozovalo je pekna krav-ina.
Host
Re: hm... a bávaři už nespálej ani jednu gumu
Jak to pán myslel? Burnout (zahřátí pneu) se rozhodně nedělá se sešlápnutou brzdou. To jde maximálně u motorek, tam totiž býva i brzda jen na přední kolo. Navíc aby to mělo nějaký význam tak musi mit zavodni pneu, ktere se pri zahrati jakoby roztecou a lepi se pak k povrchu vozovky, s obycejnyma pneu to nema zadnej vyznam.
ProtektoRath Mittel_Bohmen
Nikdy jsem automat neměl, ale tohle by měl dělat běžně, ne?
Když zašlápnu brzdu u automatu, neměla by se automaticky také vyhodit rychlost nehledě na míru sešlápnutí plynu?
Host
Re: Nikdy jsem automat neměl, ale tohle by měl dělat běžně, ne?
Na mé nové toyotě to tak funguje,jinak bych automat brzy odrovnal.
Host
To je v haji..
Jako by nestačila elektronická ruční brzda a nevypnutelná stabilizace, teď ještě přijdeme o meziplyny při odřazování a brzdění zároveň. To je fakt tristní, jak se řidič neustále omezuje. Ach jo :(
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...