- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak BMW i Mercedes maji docela tradicni klientelu a jsem si jisty, ze tihle lide do nejake Ciny nepresednou. A pokud povedou reklamy ve stylu Hnujkydej u nas, tak preji hodne stesti. Nevim co muzou krome tohohle nabidnout.
Originál je jen jeden! Naivní Číňané, cosi okopírovali od Volvo, co je nyní v činských rukou, takže je to varující pro ostatní, co prodávají jako zrádci vše do čínských rukou.
Nemohu si pomoci, ale když si odmyslím ten kosočtverec, nápadně mi to připomíná příď Škodovky. To dělají ty "hrábě".
myslim si ze jen malo lidi presedne z mergla do borga... uz jenom proto ze to ma volant z opelu... nekupoval bych si "premiove" auto slozene z dilu GM ... podle mne ma automobilika az moc velke ambice. Ale treba jizda v autu kazdeho presvedci ze je opravdu lepsi jako nemecke trio .. ale to snad vazne nemuzou myslet ani sami vyrobci :D
@To H. Kovanda - Není vlastní jako vlastní. Explicitně to platí o Číně. Chvilku jsem tam žil a pracoval. Co nejde koupit, okopíruje se. A to jde snadno, když všichni pospíchali do Číny za levnou pracovní sílou a ostavili tam nejmoderněnjší fabriky a dodali know-how.Ale výj se přeskočit tak snadno nedá. Jinak by všichni dělali švýcarské hodinky a luxusní skvělá auta. A mmochodem - Škoda je dnes už vývojem VW. Přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi. P.S. Lokace je Evropa, Česká republika a Mladá Boleslav. Kdybyste to z Té Číny nebo Nošovic nemohl trefit.
Ano, skodovka je na tom podobně jako ty čínské značky. Know-how dostali a dostávají z Německa, jinak by neexistovali nebo vyráběli stále favorit. Navic fungují na zastaralé technice, co už
vw davno pouziva.
Xinani dříve kopírovali, dnes kupují celé automobilky. A na tom staví...
Cinani koupili jmeno, ne automobilku. Tu prevzal uz davno Mercedes v konkursu. A pochybuju, ze nemeckou dukladnost by mohl nahradit cinskej slendrian.
Německá důkladnost má své tradice. Dnes to už Čechům povětšině nic neříká, ale Německo je jenom slepenec mnoha kdysi samostatných států.
Takže Švábové, obyvatelé oblasti severovýchodně od Bodamského jezera, měli stejnou tradici, jako s nimi sousedící Švýcaři. Tu dnes reprezentuje Mercedes. Západněji, ve Švarcvaldu, byla tradice vyřezávaných hodin s kukačkou.
V oblasti optiky zase vynikali Bavoři, jejich dalekohledy a zeměměřičské přístroje vyrobené Fraunhoferovými závody jsou v muzeích, stejně jako výrobky z Drážďan reprezentují jména jako Leica nebo Contax. V Jeně zase sídlila firma Karl Zeiss.
V průběhu vznikání průmyslové produkce vznikala taková střediska zejména tím, že se kolem úspěšného podnikatele sešla i řada menších, spolupracujících podnikatelů, čili jakési zárodky budoucích "silikonových údolí". Vytvořily se tak ostrovy, kde žily stovky schopných techniků, pocházejících z průkopnických rodin.
Jinde v Německu zůstala zemědělská produkce jejich základem. Můžeme proto pozorovat velmi odlišné oblasti, s různými zvyky a dialekty.
V Číně probíhá opakování takového vývoje, průmysl se soustřeďuje do několika málo přelidněných středisek. Zda to přinese i podobné výsledky, zjistí až nové generace.
No já rozhodně z německé prémiové značky na číňana nepřesednu.
Není to jen o koupi nějaké, dnes už stejně zapomenuté značky, ale kontinuálním vývoji a zlepšování.
Čínské auto možná za 50 let, ale to už tady nebudu já.....
Hlavne Mercedes neni jen znacka...