Diskuze

Čínský Borgward chce dobýt svět. Automobilka cílí na zákazníky Mercedesu

Spojení tří zemí pod jednou střechou. Švýcar Tom Anliker pomáhá čínským investorům prosadit německou automobilku Borgward po celém světě. Výrobce chce třemi novými modely SUV cílit zejména na zákazníky mnohem zavedenějších značek jako Mercedes či BMW.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J17a26n 41M37l70a92d65ý

22. 3. 2018 6:40

Moc povedené.

0 1
možnosti

Tak BMW i Mercedes maji docela tradicni klientelu a jsem si jisty, ze tihle lide do nejake Ciny nepresednou. A pokud povedou reklamy ve stylu Hnujkydej u nas, tak preji hodne stesti. Nevim co muzou krome tohohle nabidnout.

1 0
možnosti
LP

Originál je jen jeden! Naivní Číňané, cosi okopírovali od Volvo, co je nyní v činských rukou, takže je to varující pro ostatní, co prodávají jako zrádci vše do čínských rukou.

2 0
možnosti
PD

Nemohu si pomoci, ale když si odmyslím ten kosočtverec, nápadně mi to připomíná příď Škodovky. To dělají ty "hrábě".

1 0
možnosti
JU

J18a83n 43U84l76m

22. 3. 2018 6:59

přesně to mě napadlo

0 0
možnosti
AM

myslim si ze jen malo lidi presedne z mergla do borga... uz jenom proto ze to ma volant z opelu... nekupoval bych si "premiove" auto slozene z dilu GM ... podle mne ma automobilika az moc velke ambice. Ale treba jizda v autu kazdeho presvedci ze je opravdu lepsi jako nemecke trio .. ale to snad vazne nemuzou myslet ani sami vyrobci :D

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

A25l49e67š 44B55a91l74o43u20n

21. 3. 2018 12:26

@To H. Kovanda - Není vlastní jako vlastní. Explicitně to platí o Číně. Chvilku jsem tam žil a pracoval. Co nejde koupit, okopíruje se. A to jde snadno, když všichni pospíchali do Číny za levnou pracovní sílou a ostavili tam nejmoderněnjší fabriky a dodali know-how.Ale výj se přeskočit tak snadno nedá. Jinak by všichni dělali švýcarské hodinky a luxusní skvělá auta. A mmochodem - Škoda je dnes už vývojem VW. Přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi. P.S. Lokace je Evropa, Česká republika a Mladá Boleslav. Kdybyste to z Té Číny nebo Nošovic nemohl trefit.

1 0
možnosti
JS

Ano, skodovka je na tom podobně jako ty čínské značky. Know-how dostali a dostávají z Německa, jinak by neexistovali nebo vyráběli stále favorit. Navic fungují na zastaralé technice, co už

vw davno pouziva.

Xinani dříve kopírovali, dnes kupují celé automobilky. A na tom staví...

0 1
možnosti
JM

J25a57n 59M37l74a75d38ý

21. 3. 2018 12:19

Velmi příjemné auto.

0 0
možnosti
VV

Cinani koupili jmeno, ne automobilku. Tu prevzal uz davno Mercedes v konkursu. A pochybuju, ze nemeckou dukladnost by mohl nahradit cinskej slendrian.

6 0
možnosti
Foto

Německá důkladnost má své tradice. Dnes to už Čechům povětšině nic neříká, ale Německo je jenom slepenec mnoha kdysi samostatných států.

Takže Švábové, obyvatelé oblasti severovýchodně od Bodamského jezera, měli stejnou tradici, jako s nimi sousedící Švýcaři. Tu dnes reprezentuje Mercedes. Západněji, ve Švarcvaldu, byla tradice vyřezávaných hodin s kukačkou.

V oblasti optiky zase vynikali Bavoři, jejich dalekohledy a zeměměřičské přístroje vyrobené Fraunhoferovými závody jsou v muzeích, stejně jako výrobky z Drážďan reprezentují jména jako Leica nebo Contax. V Jeně zase sídlila firma Karl Zeiss.

V průběhu vznikání průmyslové produkce vznikala taková střediska zejména tím, že se kolem úspěšného podnikatele sešla i řada menších, spolupracujících podnikatelů, čili jakési zárodky budoucích "silikonových údolí". Vytvořily se tak ostrovy, kde žily stovky schopných techniků, pocházejících z průkopnických rodin.

Jinde v Německu zůstala zemědělská produkce jejich základem. Můžeme proto pozorovat velmi odlišné oblasti, s různými zvyky a dialekty.

V Číně probíhá opakování takového vývoje, průmysl se soustřeďuje do několika málo přelidněných středisek. Zda to přinese i podobné výsledky, zjistí až nové generace.

0 0
možnosti
JF

No já rozhodně z německé prémiové značky na číňana nepřesednu.

Není to jen o koupi nějaké, dnes už stejně zapomenuté značky, ale kontinuálním vývoji a zlepšování.

Čínské auto možná za 50 let, ale to už tady nebudu já.....

4 0
možnosti
MK

Hlavne Mercedes neni jen znacka...

3 0
možnosti