- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale neužije, je to jen auto. Maximálně tak na parkovišti D1.
To slovo "nesportovnější" v nadpisu je předpokládám správně...
V titulku je nesportovnější fabie,nemá tam být nejsportovnější? Nebo je to myšleno, že není pro sport?
'Zákazník si Monte Carlo užije, slibují designéři nesportovnější fabie'
Nesportovnější... Aspoň ty nadpisy pište bez chyb, milá redakce.
Sportovní auto odkazující na Monte Carlo, dělá motor.
Jenže je rok 2022..
Sportovně orientovaných aut s patřičným motorem je na trhu dost, i v koncernu VW (akorát tam vás za to řádně zkasírují). Tohle je prostě čistý marketingový podfuk a prohřešek proti železnému pravidlu automobilového designu: nikdy nedělat auto, které vypadá rychlejší, než je doopravdy.
A už ty škodovky umí jezdit do zatáček? Nebo mě budou na rovinkách pořád předjíždět, pač rovně umí jet rychle každý, a pak mě v zatáčkách akorát zdržují? :P
"...nic se nemění, ale materiály jsou jiné, mají sportovnější charakter" - aaaaaha... sice to jede, brzdi a hooope se to jako klasicka fabka, ale protoze to ma karbonovou kozenku a karbonovou samolepku, tak to prida 30 az 35 zapadoevropskych pocitovych klokanu.
to "lifestylovani" mi zni jako nejake zarikavadlo jehoz puvodni vyznam se vyprazdnil. co je sakra lajfstajloveho na tom, ze si koupim fabii?
"Jdi studovat design" říkali.
" Pěkná auta budeš dělat" říkali.
Pak přijdeš do škodovky která coby low end koncernu VW dostane povolení konečně dělat auto na platformě Ibizy s pětiletým zpožděním a můžeš se konečně realizovat.
Dostaneš volné ruce můžeš na tento derivát namalovat černou střechu a sloupky a dát jiná kola!
Prostě práce snů!
Presne to som si vravel..
A ze to trva dva roky od uvedenia modelu..
Omg
No, asi tak nějak podobně to jede.