Diskuze
VIDEO: Nejdelší motorky světa pocházejí z Česka, jsou velmi vzácné
Děkujeme za pochopení.
rebbe
Můj strýček takovou třímístnou Lochnesku znárodnil
byl financem na hranicích. Žlutočervená motorka se sajdkárou ve formě Zeppelina. Motor byl dlouhozdvihový JAP, jaký se používá i v plochodrážních motorkách. Kvůli dlouhému zdvihu má velkou chladicí plochu válce, táhl dobře i v kopcích.
Já osobně bych na něco takového nesedl, brzdy opravdu jenom na ozdobu, bubnové a příliš slabé a 300 kilo je na takovou motorku už moc. Ty dva vysávače za zadní sedačkou měl také. Moji veteráni jsou tak 60 kilo těžcí, kolem roku 1962 vyrobený Zündapp ZA25 a dvě Hondy PA50 s Variomaticem.
slava kunst
Re: Můj strýček takovou třímístnou Lochnesku znárodnil
jak se dostal do Čechie Jap?
jan.banos
Nejdelší motorky
veterán pěkný, ale v čem tkví výhoda 3 metrové motorky?
mosny
Re: Nejdelší motorky
Rekl bych,ze v tom, ze v te dobe byla auta moc draha a motorky byly dostupnejsi..a aby se na ni veslo vic lidi, tak musela byt delsi.
samuel05
...
vsechno co bylo v cz dobre a cim se chvalime delali nemci, becherovka, plzenske, budejovicke, tatra, praga, jawa (zakoupena v leipzig) Hlevne ze dneska vsichni na nemce nadavaji, ale bez nich by jsme byli pres 2sv. jak nasi bratri polaci nebo slovaci
rebbe
Re: ...
nějak to nadávání na Němce už utichá... nebýt soudruha prezidenta nebo soudružky Bobošíkové tak už nám to nikdo nebude připomínat. Ti němečtí nacionální socialisti už nežijí, za to čeští zlodějští komunisté jsou zde ještě všude.
Rupert von Krazmar
moc krásný...
Dva melouny navíc ale bohužel nemám. Tak se holt budu jen koukat. Zdravím všechny milovníky veteránů!
Praotec
Dnes se
delaji autenticke repliky v Hradci a jdou za1 1/2 melouna jenom problem je z otacenim
na navsi.Musi se na nekolikrat a zase se frci rovne.Jinak mam rozpracovanou Sportku v USA a bude na slezine v Lipe za par let.Z VTwin motorem jinak konstrukcne uplnr identicka k originalu. Pozdrav do Kladna.
Hokki
Před Vaškem Slovákovým klobouk dolů,
jeho strojům se dá věřit. ALE - Když jsem se začínal motat kolem veteránů, Čechie byla mým snem. Už není. Kdo je alepoň trochu v obraze, ví svoje. Klíčové jsou v článku dvě věty: "Albin Hugo Liebisch, konstruktér motocyklů, vyrobil kolem osmnácti set böhmerlandů. Kolik se jich zachovalo do dnešních dnů se přesně neví." Možná, kdyby dnes Hugo žil a dal by si tu práci spočítat, kolik strojů se zachovalo a kolik se "zachovalo", byl by velmi, velmi překvapen. Nechtěl bych být tím znalcem, který má za úkol prověřit, podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, které stroje jsou originály a které dokonalé (všechna čest českým ručičkám) kopie.
jisi258
Re: Před Vaškem Slovákovým klobouk dolů,
mi se ta motorka nelibi, i na tu dobu to bylo zastarale. Radsi bych mel doma Jawu Hurikana
Lemuz ze Sudet
Zapomneli ale napsat...
ze Liebischovy pri odsunu vypadlo nekolik zubu. Asi nekde zakopl.
Pro patria VII.
Re: Zapomneli ale napsat...
..a taky si natáhl záda, když hajloval.
jenik221
Mašiny s duší,
nádhera, špička. Najít pod podlahou Rathovu krabičku, tak ty dva milionky investuju :)
jisi258
Re: Mašiny s duší,
Kdyby se to vyrabelo dneska, tak by to stalo tak 100 tisic max, trosku nepomer s tou cenou, co za to plati sberatele .
Jsou i jine zajimave raritky, technicky dokonalejsi a mene proflakle.
Chudým bral, bohatým dával..(25)
Tak jen aby ho te´d nikdo nevykradl, když má za 10 mega
motorky v garáži
semperparatus
Re: Tak jen aby ho te´d nikdo nevykradl, když má za 10 mega
To by byl pěknej "inteligent". Kde by se na té motorce chtěl projet?To se může ukrást a dál nic.
nenovak
Ten spolujezdec v sidecaře musí mít nervy ze železa,
když je ta sidecara uprostřed vozovky.
Kyle Case
Re: Ten spolujezdec v sidecaře musí mít nervy ze železa,
Asi místo pro tchyni. když moc remcá, tak vykouknout za jedoucím kamionem, když v protisměru jede jiný nákladák a je v tu ránu po remcání :-)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...