Diskuze

Autofotka týdne: Argentinec přestavěl jawu na parádní scrambler

„Je to jedna z nejhezčích upravených jaw, co jsem kdy viděl,“ říká o svém fotoúlovku spolupracovník iDNES.cz Jan Altner. Když jawu přestavěnou ve scrambler stylu na ulici argentinského městečka San Antonio zahlédl, rozběhl se za ní, aby pořídil aspoň pár snímků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J88a72n 23J10e43n14í55k

6. 3. 2018 15:46

Chápu Vaše rozhořčení, ale co byste řekl tomu, že STK musí mít i plachetnice, která nepřekročí 8km/h? Řešíme Čapí hnízda a těch utahovaných šroubů v každém oboru si nikdo nevšimne. Jen „politický boj“ frčí jedna radost...

0 0
možnosti
Foto

někde je svět ještě v pořádku, žádná SPZ, žádná helma, žádné starosti, jen jezdit a jezdit a jezdit...

3 0
možnosti
MB
JU

J40a84n 23U13l97m

25. 2. 2018 16:33

Sundal blatniky

0 0
možnosti
Foto

Hlavně je ten dvoutakt o hodně lehčí, než by byl stejně výkonný čtyřtakt. Za deště bych s tím ale nejel.

0 0
možnosti
Foto

Tak o JAWY to asi nebude pravda. 20. koní,170 kg a spotřeba kolem 8 l/100 km.

0 0
možnosti
JP

a co na to technik STK ;-D

0 0
možnosti
PP

Vždycky, když vidím takovéto úpravy, tak závidím, že je jim to dovoleno. To u nás nesmíte zkrátit ani zástěrku, jinak neprojdete na STK. A dokonce sundat přední blatník z motorky, to už je snad u nás trestný čin.

13 0
možnosti
MN

M40i40l27a91n 22N97ě32m68e10c

25. 2. 2018 11:56

Motorky tu nejsou pro zábavu! Ordnung muss sein!

5 1
možnosti
MN

M80i64l12a86n 72N37ě38m75e36c

25. 2. 2018 10:39

Dokonce si do toho sehnal novější motor, pěkný :)

1 0
možnosti
HT

H26o61n68z27a 56T41a53r

25. 2. 2018 12:28

S tím starým > Kulatoučkým motorem < by to bylo Krásně

1 0
možnosti
MK

Hezká práce. A díky základu to kromě práce nemuselo stát ranec. Mě by tam teda štval ten dvoutakt. Zas na druhou stranu jednoduchost a zastaralost ke scramblerům patří.

5 0
možnosti
HT

H54o89n60z29a 48T70a52r

25. 2. 2018 11:57

Dvoutakt žije dál .8-o

Nekompromisní norma Euro 4 a neutichající hlad po dvoutaktních soutěžních strojích

Xhttp://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/husqvarna/husqvarna-te-250i-a-300i-vysokohorsky-test-dvoutaktnich-srikacek-v-kanade-37084.html

Francouzské Sherco prezentovalo kompletní modro-žlutou flotilu

Sherco se pyšní novou dvoutaktní stopětadvácou SE-R 125. Jde o „nejmenší“ soutěžní enduro mladé francouzské značky, které splňuje Euro 4 a rozšiřuje nabídku dvoutaktních modelů.

Xhttp://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/sherco/sherco-modro-zluti-maji-nove-enduro-se-r-125-37969.html

0 0
možnosti
VN

hlavne je skoda, ze u nas toto nelze provozovat. regulace na vsechno, nejvetsi na celym svete, nikde jinde se to tak neresi jako v CR, dokonce i v 'blby' EU v Holandsku neni STK na motocykly a v Nemecku si muze prestavet motorku kdo chce jak chce a jednoduse si to zapise do papiru. u nas DEKRA nic neschvali bez tucneho obnosu a 'jakoze testovani pro schvaleni', vse vcetne pneu musi byt v TP (to taky nikde neni) a zavadi se pro STK nesmyslny seznam co vse musi jak vypadat a co vse musi mit kde Ecko v krouzku. je to naprosto neuveritelny ze u nas je nejvetsi nesvoboda v tomto ohledu na svete a nikdo proti tomu necekne, ani zadna motocyklova asociace, kterych je hromada, se o to NIJAK nezajima a nijak proti tomu nelobuje. hnuj. RvRvRv

8 0
možnosti