- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak koľko ujel ten Toužimský?
309km? Či ako napísal, že keby sa ovládal ujde aj 140km.
Jistě jezdí dobře, elektromotor má skvělou akceleraci, ale taky si při tom nejvíc vezme. Takže skvělá jízda, jen s drobnou chybou. Pokud vám dojde energie, tak budete tlačit a tím myslím motocykl.
Ja mel sice jen Jawu 350 za 20 tisic, ale nejvic mne na tom bavil ten motor serizovani a udrzba. A o to vetsi radost z jizdy, ze se o to clovek stara sam. No at delam co delam, tak baterie v cemkoli mne spise obtezuji. I holici strojek jsem koupil se snurou a nedobijeci. Resit dobijeni a cekat u cehokoli je neskutecna otrava. Auto a motorku je lepsi dolit za 2 minuty a jet.
Takže mobilní telefon nemáte Zůstal jste u pevné telefonní linky a mimo domov využíváte pouliční telefonní automaty .Tak to jste frajer
Řekněte mě kterej "jaryn" si koupí el motorku a jěště k tomu Harley.
No odpovím si i sám. Vylízanej idio.
Harley-Davidson co má zvuk jako šicí stroj??? To bude hit
Cena je cca 715 tis Kč bez DPH, tu v článku nějak opomněli uvést.
Stroj bez duse pro jednoho s dojezdem 140 km by mel stat tak 150 az 200 tisic. Nic sloziteho na tom neni. Elektricke hejbatko umi kde kdo.
Asi jako jet Velkou Pardubickou na krávě.
Spíše na splašeném béjkovi
https://www.youtube.com/results?search_query=Harley-Davidson+LiveWire+
Ten dojezd... To se fakt vyplatí. Celá elektro eurofasisticka myšlenka je zcestna zcela
Maník co má BMW i3 Rex (už nejde koupit Jen čistý elektromobil ) jezdí bez problému ČR -Italie se spotřebou Elektrika + 2l/100km benzínu
U EV-aut zkouseli kolik se dá za den dojet
Česko-Norská posádka ujela s elektromobilem Tesla Model 3 rekordních
2781 km za 24 hodin Včetně nabíjení !!!
"Ve voze byli vždy ve dvou - řidič se věnoval primárně řízení a co-pilot mimo jiné online streamu,"
Průměrná cestovní rychlost činila 116 km/h, celkem se spotřebovalo 865 kWh elektřiny. Rekord se podařilo překonat, předchozí činil 2644 km a držel ho Horst Lüning a jeho tým, který cestoval americkou verzí Modelu 3.