Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Toyota Avensis: velké kombi za nemalé peníze

hodnocení iDNES 4,1/5 K testování se nám dostala Toyota Avensis ve verzi kombi. Vůz disponoval nejsilnějším motorem z nabídky, automatickou převodovkou a nejvyšší výbavou. Zaujal prostorností, příkladnou ergonomií a bohatou výbavou. Poněkud rozpačitě na nás zapůsobil měkký podvozek. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brázdič

27. 3. 2004 11:02
Zase jedna komerčně zaměřená recenze
To máte asi takhle. Pan reportér (Tomáš Rabík) dostane od Hondy na rok bezplatně zapůjčeného Acorda, tak se musí Hondě nějak revanžovat.
 Vzhledem k jeho profesi je úkol jasný. Co nejvíce zhanit možnou konkurenci. A jak se to dělá? Jasná fakta a papírové hodnoty je vždy nutné dodržet, ale to ostatní co podléhá subjektivním dojmům, se prostě trochu poupraví tak, aby to vyznělo v neprospěch daného vozu a možné zákazníky dané značky to co nejvíce odradilo. Osobně musím říct že za nejlepší vozy v poměru cena/výkon v této třídě považuji právě Avensis, Acord a Mazdu 6, ale i tak jsem skončil u Avensisu. Pokud jde o srovnávaný Acord, tak jsem ho nezvolil hned z několika důvodů.
1, se mi vůbec nelíbí v provedení kombi. Je to prostě taková divná rakev.
2, nemá ve výbavě palubní počítač, což mi přijde absurdní u auta této třídy.
3, v době kdy jsem kupoval vůz, tak Acord vůbec nenabízel diesel a ten co byl v Civicu, mi pomlouval sám člověk, co dělá v Hondě technika.
 Jako jeden z prvních majitelů Avensisu Combi v ČR, musím konstatovat, že to co napsal pan reportér o podvozku, jsou zcela jasné bludy a pokud jde o polehlivost, tak je vedle úplně stejně. Měl jsem Carinu, vyrobenou v Anglii 5,5 roku a nikdy jsem neměl jediný problém. Jediné v čem má pravdu, tak u všech Avensisů combi byl nešťastně udělaný držák rolety a ta potom klapala, ale to už je minulost, protože díky malému semišovému podlepu, který mi tam servisu na záruku dali, je teď roleta absolutně nehlučná. Jelikož mám jeden z prvních kusů, tak jsem se bál tzv. dětských nemocí, kterými jsou vyhlášené zejména Německé vozy při náběhu výroby a naštěstí mě i tak Toyota nezklamala.
0 0
možnosti

Obcan EU

28. 3. 2004 18:57
Re:SUBARU,TOYOTA,MAZDA,SUZUKI..............
Hondu nikdy vic,ani na posledni mou cestu bych ten kram nechtel.
0 0
možnosti

DZAMBO

27. 3. 2004 6:13
MUSIM REAGOVAT JESTE JEDNOU
DOCETL JSEM DISKUZI AZ DO KONCE A MUSIM RICI,ZE NEKTERI PANOVE ALE MAJI JAZYCISKA,NIC PROTI AUDI,BMW A MB,TAKY JSEM JICH NECO NAVOZIL,ALE CENA NOVEHO PRECE JENOM JE HODNE PRO NORMALNIHO SMRTELNIKA,HODNE KLADU DURAZ NA DESIGN A NOVY AVENSIS, JE ASI PRVNI TOYOTA,KE KTERE NEMAM VYHRADY,KVALITA JE SAMOZREJMOST A CENA ,NAFTA ZACINA NECO PRES 700000  V KOMBI A VYBAVA UZ JE SLUSNA,PRISTI ROK JI MAM V GARAZI                    DZAMBO
0 0
možnosti

Vít

26. 3. 2004 23:56
naprostá spokojenost
Já jsem na podzim koupil Avensise kombíka 2.0 manželce a jsme s ním velmi spokojeni. Pro 4člennou rodinku akorát, jen lyže už musí na střechu. Nicméně já radši jezdím sporťáčkem :-))
0 0
možnosti

nemec

26. 3. 2004 18:17
dotaz
Vysvetli mi nekdo, proc ve Spanelsku stoji jen 29400 Euro a v Nemecku dokonce jen 28400 Euro (cili 880 tis. Kc)? Takze "drahe" to auto dela jen cesky prodejce! (Nebo snad nejaka dan, o ktere nevim? Ze by se to vyrabelo v Japonsku?)
0 0
možnosti

STIman

26. 3. 2004 15:12
qvalita
V Toyote jsem sedel i vni jel, mame doma dokonce jeste jednu Carinu II z 91 roku, 1.6, ma pres 300.000km a je vyrobena v Japonsku  a zatim se menily jen gumy, desticky a zadni dil vyfuku... a mame taky (ve firme) Primeru 2.0TD z roku 2001 (jen 53.000km)  a podelalo se uz zase skoro vsechno (hlavne elektronika, treba se zastavi uprostred krizovatky a nejde pridat elektronicky plyn, motor se toci jen na volnobeh...i homoklouby atd...) a je samozrejme vyrobeny v Sunderlandu v Anglii. Ja mam svou Imprezu STI z Fuji Heavy Industry z Japonska a krome tuningu jsem NIKDY na nic nesahnul...
0 0
možnosti

Tom

31. 3. 2004 15:31
Re:
Je opravdu rozdil v autech primo z Japonska a z Evropy. Mam Nissana, 8 let, 150km a nikdy nic. Z diskuzi ale vim, ze evropsti Japonci jsou poruchovi.
0 0
možnosti

STIman

26. 3. 2004 14:06
Toyoty z Anglie
Neverte tomu, ze Toyota je kvalitni auto. To byly dobre stare casy, ted to ztoukaji dohromady pakistanci v Anglii a nema to fakt nic spolecneho s dukladnyma Japoncema. A za 1.1 mega, tak to je fakt narez za takovy poturcenec...
0 0
možnosti

Jan

26. 3. 2004 14:19
Re: Toyoty z Anglie
Už jsi v nějaké Toyotě vůbec někdy seděl?
0 0
možnosti

revo

26. 3. 2004 12:51
Audi A3
s 1,6 FSI je samozdřejmě mnohem lepší a hlavně je to A U D I.
0 0
možnosti

Havirov Devils ! ! !

26. 3. 2004 13:19
EU
 Jseš úplně mimo, A3 může s Avensis porovnávat jenom hňup. Když už tak ji porovnávej s A6. A mimochodem, BMW Compact je mnohem lepší než ta tvá vysněná A3, BMW má totiž narozdíl od Audiny DUŠI
0 0
možnosti

Driver

26. 3. 2004 12:07
Accord
Za ty prachy? To raději koupit Hondu Accord Tourer!
0 0
možnosti

fks

26. 3. 2004 11:50
Drahy!
Auto pekny, ale cena musi jit nejmin o 200litru dolu! Jinak neprodejny...
0 0
možnosti

Y

26. 3. 2004 11:43
X
Neuvěřitelně drahý křáp. Souhlasím s Wannou že za tu cenu je Mercerdes, a aspoň nebudu všem pro smích že jezdím asií.
0 0
možnosti

petr

26. 3. 2004 12:12
Re:
Tak si raději jezdi evropanama ze servisu do servisu. Nikdo ti to auto nevnucuje. Mimochodem už jsi v tom aspoň seděl , natož jel ?? Zjisti si na kolik vyjde servisní hodina v Mercedesu.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!