- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mercedes, který na baterie ujede 700km a nabije se za 25 minut musí být při nabíjení připojený přímo na Temelín. To trochu omezuje akční rádius vozidla.
Autor zapomněl napsat, že alespoň některé plug-in hybridy umožňují režim dobíjení trakční baterie z energie spalovacího motoru. To se hodí často, když jedete delší trasu a v závěru chcete po městě už jet jen na elektřinu, protože je to tišší, čistší a v malých rychlostech úspornější. Stačí si hlídat, na kolik km je baterie nabitá.
Ze satelitu vyjedete na dálnici, tam se spustí spalovací motor a svištíte do města ...
Zajímalo by mě, jak dlouho to ten motor vydrží, když se začne rozjíždět vždycky až na dálnici a pochopitelně studený.
Proc by to nemel vydrzet? Ono rozjezd z nuly zatezuje motor podstatne vice, nez jizda po dalnici.....
Autor je mimo realitu. V praxi to nevypada tak, jak pise. Trochu bych mu ten odstavec preformuloval: rano vyjedu ze satelitu na elektrinu, potom najedu na dalnici, kde skoncim v zacpe a baterii si vybiju poskakovanim po dalnici a v centru uz zase hezky jedu na benzim a foukam spaliny lidem pod nos.
Poskakování v zácpě znamená prudký nárůst spotřeby u spalováku, ale nikoli u elektromobilu, respektive hybridu při jízdě na elektřinu. A kdyby chtěl řidič baterii ušetřit na popojíždění ve městě, tak i to se dá nastavit.
Hezké, že jste u "elektroauta" udali výslednou spotřebu benzínu, ale kolik jste museli dobíjet elektriky už tam nějak chybí... Nebo jste "plug-in" nepoužívali?
Dobrá poznámka, bylo to kolem 8,2 - 8,9 kWh na 100 km. Doplníme.
Plug-in hybrid má všechny nevýhody klasického auta ( drahý servis atd) a k tomu další složité propojení elektromotoru a motoru klasického. Vše potenciální možnost poruch. U čistě elektrického auta toto odpadá. Když už, tak plně elektrické auto. Trochu vím o čem mluvím, syn má ZOE v plné výbavě a toto auto se dá používat stejně jako klasické ( nabíječky jsou na každém rohu a 300 km na jedno nabití není u tohoto auta žádný problém)
No ale je s tim mensi problem. Takova octavia iV poslouzi dobra jak pro denni dojizdeni do prace (na elektrinu), tak nas odveze na rodinnou dovolenou bez problemu.
Zoe ktere stoji cca stejne orpavdu ne. A tesla kterou by to teoreticky slo stoji zas skoro 2x tolik...
A kolik ze ten medved stoji? Urcite do 400t, jinak si to 95% lidi nemuze dovolit. A za kolik to po 8 letech prodam?
Tohle cely je uplna ekononicka blbost, rozumny clovek si to nikdy nekoupi
Kolik medvedu stoji do 400t a m po 8 letech nejakou dobrou zustatkovou cenu? :-D