Diskuze

Plug-in hybridy zbytečně na pranýři. Naučte se je používat a rychle nabíjet

Pokud se nemůžete rozhodnout mezi elektromobilem a vozidlem s klasickým spalovacím motorem, můžete se vydat střední cestou plug-in hybridní technologie a mít něco z obou světů. Nabídka takových vozidel je dnes široká, ale jen několik modelů nabídne rychlé dobíjení na DC stanicích. Šikovné zejména pro ty, co hodně najedou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KR

K91a49r72e49l 58R18e51i16c33h

11. 1. 2021 14:11

Mercedes, který na baterie ujede 700km a nabije se za 25 minut musí být při nabíjení připojený přímo na Temelín. To trochu omezuje akční rádius vozidla.

0 0
možnosti
MG

M45i62r90e62k 77G80a29j39e37r

16. 12. 2020 10:39

Autor zapomněl napsat, že alespoň některé plug-in hybridy umožňují režim dobíjení trakční baterie z energie spalovacího motoru. To se hodí často, když jedete delší trasu a v závěru chcete po městě už jet jen na elektřinu, protože je to tišší, čistší a v malých rychlostech úspornější. Stačí si hlídat, na kolik km je baterie nabitá.

0 0
možnosti
PM

P29e82t60r 27M22i68c62h33a44l

10. 12. 2020 10:00

Ze satelitu vyjedete na dálnici, tam se spustí spalovací motor a svištíte do města ...

Zajímalo by mě, jak dlouho to ten motor vydrží, když se začne rozjíždět vždycky až na dálnici a pochopitelně studený.

0 0
možnosti
MK

Proc by to nemel vydrzet? Ono rozjezd z nuly zatezuje motor podstatne vice, nez jizda po dalnici.....

1 0
možnosti
PH

Autor je mimo realitu. V praxi to nevypada tak, jak pise. Trochu bych mu ten odstavec preformuloval: rano vyjedu ze satelitu na elektrinu, potom najedu na dalnici, kde skoncim v zacpe a baterii si vybiju poskakovanim po dalnici a v centru uz zase hezky jedu na benzim a foukam spaliny lidem pod nos.

1 0
možnosti
ZM

Poskakování v zácpě znamená prudký nárůst spotřeby u spalováku, ale nikoli u elektromobilu, respektive hybridu při jízdě na elektřinu. A kdyby chtěl řidič baterii ušetřit na popojíždění ve městě, tak i to se dá nastavit.

1 0
možnosti
DN

Hezké, že jste u "elektroauta" udali výslednou spotřebu benzínu, ale kolik jste museli dobíjet elektriky už tam nějak chybí... Nebo jste "plug-in" nepoužívali?

4 0
možnosti
Foto

Dobrá poznámka, bylo to kolem 8,2 - 8,9 kWh na 100 km. Doplníme.

0 0
možnosti
Foto

Plug-in hybrid má všechny nevýhody klasického auta ( drahý servis atd) a k tomu další složité propojení elektromotoru a motoru klasického. Vše potenciální možnost poruch. U čistě elektrického auta toto odpadá. Když už, tak plně elektrické auto. Trochu vím o čem mluvím, syn má ZOE v plné výbavě a toto auto se dá používat stejně jako klasické ( nabíječky jsou na každém rohu a 300 km na jedno nabití není u tohoto auta žádný problém)

2 3
možnosti
MK

No ale je s tim mensi problem. Takova octavia iV poslouzi dobra jak pro denni dojizdeni do prace (na elektrinu), tak nas odveze na rodinnou dovolenou bez problemu.

Zoe ktere stoji cca stejne orpavdu ne. A tesla kterou by to teoreticky slo stoji zas skoro 2x tolik...

1 0
možnosti
KD

A kolik ze ten medved stoji? Urcite do 400t, jinak si to 95% lidi nemuze dovolit. A za kolik to po 8 letech prodam?

Tohle cely je uplna ekononicka blbost, rozumny clovek si to nikdy nekoupi

2 4
možnosti
MK

Kolik medvedu stoji do 400t a m po 8 letech nejakou dobrou zustatkovou cenu? :-D

1 0
možnosti