- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je asi i důležité kolik už má daný motor nalítáno, podle mne nový se zadře mnohem dříve, než vylítaná vrána s obrovskými vůlemi.
Také není motor jako motor a různých typů konstrukcí to bude různé.
Také informace, že auto dalo 100 km bez poškození asi nebude úplně přesná, protože taková epizoda mohla zkrátit motoru životnost nebo nadělat rýhy a auto bude již papat i hodně oleje.
Test na jednom autě a jednom motoru nelze tedy zobecňovat na všechny auta a všechny motory.
Ještě by se hodila informace, jestli ten motor bez oleje vytáčeli jako při běžné jízdě nebo jenom opatrně.
„S poškozenou vanou nanejvýš několik kilometrů“ ... to mi přijde jako hodně stupidní rada ... Doufám, že si za ní autor stojí a bude přijímat případné žádosti o odškodnění.
A proč ne, třeba při úniku před přírodní katastrofou cenné zjištění.