- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyjo já myslel bude ty poruchový rozvody měnila Škodovka zadara v rámci záruky.
Max 3 roky stáří a do 50 tis. km potom podíl servis/zákazník ale vždy do max 3 let stáří vozu a ty ceny za opravy jsou podezřelé nízké.
Škoda??? A špatný motor??? Nevěřím, to není možný. Takový etalon kvality, výdrže, sportovního charakteru, spolehlivosti?? To bude nějaký kec.
Repase turba másto dotažení svodů s turbem za pár stovek. To musí být výborný servis když nejdřív repasuje a až pak zjistí že to stačilo pořádně dotáhnout.
A rozvody za 18000 proboha to je cena jak prase. To by snad mělo stát do 10000. Vždyť je to jen gumovej řemen s čerpadlem.
Někomu motor vydrží, někomu se rozpadně. Je to podle toho jak se k tomu kdo chová. A služebáky k těm se lidi chovají jako by měli za úkol to zničit. Strám se u nás v práci o pár aut a každej jo jezdil by ale aby tomu autu dal co potřebuje když potřebuje něco dolít tak je to problém. Ale když mají pocit že není něco v pořádku tak to jsou jak piloti F1 co je na autě špatně. Většinou je to ok a mají velké oči. 3 roky staré pneu na služebáku jsou za zenitem a jejich vlastní auta nemají ani cenu těch 3 letých pneumatik.
No za 10 to udelaji u mechanika co ti doporuci kamarad. Aurorizak ma vdy 100 prirazku na cemkoli a odbornost pokulhava....
To by mě zajímalo, proč někdo preventivně používá jiný, než doporučený olej. Jakože to je prevence proti tomu, aby byla menší šance na poruchu?
zaměstnanci měli dost nekultivovaného projevu naftového motoru? takovým zaměstnancům bych řekl ať zavřou dveře zvenku.
Celý slavný koncern dnes pomalu nemá slušný benzínový motor u kterého by časem nevyplulo na povrch jaký to je střep. Kalej motor naposledy montovali do trojkovýho golfa 1,6 nebo 1,8. U nich se člověk pouze staral o výměnu oleje. Zlatý časy, který jsou bohužel nenávratně pryč.