- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám tři roky, 1,5 dCi, najeto 140 tisíc km (patrně nejvíc v ČR), pracovní auto do terénu, kde díky nízké hmotnosti a velkým nájezdovým úhlům zvládne, co těžší SUV nezvládnou, na dálnici jezdím často a rád v levém pruhu (ten malý diesel dlouhodobě snese vyšší otáčky), spotřeba dlouhodobá do 7 l/100 km. Vynikající velmi pomalá 1. rychlost, zejména v terénu, zvládne i násep dálničního tělesa (už jsem tak utíkal ze zácpy na dálnici). Do servisu v podstatě jen na garančky, největší závada výměna termostatu. Až doběhne úvěr, jdu do nové zase. Kdo nevěří, ať si jezdí v dražších.
Se zájmem jsem si článek přečetl. Nebral jsem ho jako reklamní, až do okamžiku kdy jsem se dočetl že za 315 tisíc je to nejlevnější 4x4 na trhu, přičemž ostatní jsou o 125, 155, 185 a 240 tisíc dražší. Pominme Ladu Niva ( :) ), ale Suzuki SX-4 je za 360 tisíc (s klimatizací a dalšími věcmi navíc). Tak nevím co si myslet o článku, autorovi a těchto novinách...
Suzuki je kategorie Panda 4x4, hezké, ale maličké. A Suzuki také není jenom odstrojený základ- klima je dnes standart. Rádio je směšný náklad ve srovnání s ostatní výbavou, ale i navigace se nabízí u všech autoznaček nesmyslně předražená. Ze Singapuru nebo Hongkongu si můžete koupit za necelých 50 USD (včetně poštovného) velmi kvalitní přenosnou navigaci včetně nabíječky a držáku. Moje má mapy 42 evropských států, ČR je velmi podrobně, jsou tam i polní cesty!
Nový Duster je o 8 cm kratší než jinak téměř stejný nový Nissan Kašvaj. Kvůli Nissanu zřejmě musela Dacia změnit masku, aby se odlišila.
Tyhle malé přeplňované motory jsou zlo moderní doby. Chtělo by to 2.0 TDI se cca 100 kW.
Na tak malý vůz těch 66kW stačí. Akorát se nesmí jezdit po dálnici. 100kW je pro auto o 1/3 těžší a větší.
zdá se mi, po zhlédnutí videa, že se trochu moc houpá... Ale ještě jsem v tom nejel.
Cena je ještě přijatelná pro střed střední společenské třídy a pokud došlo k uvedeným vylepšením za stejnou cenu, je zaděláno na cenový trhák.
Škodovku sice moc nemusím, ale jak můžete srovnávat tohle s Yetim?
Jak můžete srovnávat auto montované z německých dílů v Česku s autem montovaným z vietnamských dílů v Rumunsku?
a s motorem 1,5 dci, ktery do svych modelu A Klasse kupuje treba Mercedes ?
Od počátku to byl dělník s horším interiérem ale s dobrou průchodností. Teď se hodně vylepšil interiér. To vše je možná důvod, proč se tak dobře prodává a je nedostatkovým zbožím. Vždy se srovnává se Suzuki SX4, ale teď začíná mít navrch. Ještě aby zlepšili to zpřevodování nejvyššího rychlostního stupně na dálnici, aby ten motor nemusel tolik točit.
No, s označením dělník, bych to zase nehrotil, protože to je výryz spíše pro vozy jako Toyota Hilux, ale nic to nemění na tom, že tohle auto své lehčí úkoly dobře zvládne za solidní peníze.
Tohle auto je jaký je, levný a celkem funguje.. Ale tenhle článek je totální PR, nálepky mistra levných řešení se rozhodně nezbaví tím že nechá stejnej podvozek a udělá načančanej vnitřek :) a robustní taky neni, stačí se podívat zespodu...
Jsem sice priznivcem spise terenaku, nez SUV, ale podle referenci lidi, kteri s tim jezdi do terenu mam zatim jen kladny zpravy. A jestli to jeste vylepsili, tak jen dobre.
Skoda, ze Yeti neni vic terenak.
Yeti je předražený jak blázen a jeho vlastnosti jsou dobré, ale za ty peníze se sežene auto s lepší průchodností. A v základní verzi 4x2 nic nezvládne a verze 4x4 jsou zase šíleně drahé.
Že vám není hanba. Můžete to prosím označit jako "komerční sdělení". Nic jiného to totiž není ...