- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Testování teda nic moc, ale alespoň pořádná auta
Jen některé poznámky jsou poněkud mimo mísu - údív nad tím že interiér nepremiového auta je horší než toho premiového? No logicky. Že tomu nekoresponduje cena? Na to se dávno nehraje, krásný příklad volvo xc90 - také neprémiové, ještě horší materiály i zpracování než touareg, technika úplně neporovnatelná, cena však jak šestiválcová premie a světe div se - prodává se velmi dobře, vítejte v době marketingu autore
vždycky nechápu, jak může někdo psát odborný články a nepochopí to, co vědí malé děti, že motor nemůže odevzdávat 330 koní do nějakých otáček, ale tohoto výkonu dosáhme při přesně danných otáčkách a to jen za určitých podmínek, nejde, aby ho dosáhl o 10 otáček níž a ani o 10 otáček výš, tvrzení, že motor odevzdává výkon do 4000 otáček je prostě totální blbost, trochu jiný je to s točivým momentem, jeho maximální dosažitelná hodnota skutečně může být v nějakým rozsahu otáček stejná, nikdy ne ale výkon