- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
800k za korozi prolezly vrak (za 4 roky)? Ranec
Mám 2 roky starou 6tku, je to nejhezčí auto jaké jsem kdy měl. Motor 2,0 s 121 Kw...je potřeba říct, že jsem si musel dlouho zvykat na úplně jiný způsob ježdění, než oproti autům s turbem, každý kamarád, které auto řídil, měl pocit, že je líné, protože neuměl jezdit s atmosférou, dále je to celkem žrout, pokud sní jezdíte svižně. Nicméně krásně tiché auto, s fantastickým řízením, podvozkem a duší
Na 5500 km ročně nepotřebujete vlastní auto, levněji vás vyjde v případě potřeby si nějaké půjčit.
Znám pár lidí, kteří si toto auto pořídili - a jen pějí chválu. Mazda jde správným směrem
já neznám nikoho, kdo si koupil nový auta a nepěl chválu, všechna auta podle této logiky jdou správným směrem, nikdo si nekoupí nový auto, se kterým by byl nepokojen
Panové mám 323 2D, je to stařešina,ale auto co miluji. Je to prostě značka srdce. Jasně, že se podívám na nové kousky ,ale neměnil bych.
To auto je hezké, solidní a díky motoru ojedinělé. Pro mě důvody si ho vybrat mezi ostatními konkurenty. Nová 508 od Peugeotu je hezčí, ale má jen menší turbomotory. Za tohle má u mě mazda Snad už nějak pořešili antikorozní ochranu, ta byla vždycky u Mazdy šílená...
Koroze se týkala Mazdy 6 snad do roku 2006. Pak už ne. Z toho je vidět, jak taková vada dokáže pokazit reputaci na hodně dlouho.
Nějaká adorace tohoto motoru by byla na místě kdyby to byl alespoň pěti až šesti válec tak toho se připlácí 93000 pouze za půl litru objemu. Je sice pěkné že Mazda dělá svou šestku jinak ale pak se podívejte na prodeje těch zmiňovaných pasátů a insignii
V USA se už prodává 2.5T, tedy s turbem, jež dává 250 koní. Vyjde na 30 tisíc USD (a výš) + daň, takže v přepočtu zhruba od 700 tisíc Kč. Oproti 2.5 bez turba a ve srovnání s konkurencí v tomhle výkonu je za velmi dobrou cenu.
Mám stařičkou dvoulitrovou benzínovou , jezdí za 7(léto) 7,6 (zima). Nejsem žádnej závodník. Nafta má o něco málo nižší spotřebu a o parník lepší dynamiku, zrychlení(především pří velkém vytížení)... turbíčko je znát. Největší přednost je asi přesné a strmé řízení. To je šestka
Staci ten 2 litr drzet v otackach ( nad 4000ot) a nejaky tdicko nema sanci...
Hezké, mít zbytečných 900 litrů tak si ji koupím. Takhle mi nezbude než jezdit v té 12 let staré. :)
Kupte si ji za 3 roky z druhé ruky. To bude nejvyšší čas 14-leté auto prodat.