Diskuze

Dva a půl litru radosti bez turba. Mazda 6 je předělaná a o kus lepší

Je to klišé, jenže nic lépe vylepšenou Mazdu 6 nepopíše lépe: to auto zraje jak víno. A benzinový dvaapůllitr bez turba je dnes pohříchu jednou z mála nabídek pro ty, kdo nevěří downsizingu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

800k za korozi prolezly vrak (za 4 roky)? Ranec

0 0
možnosti
JP

J89i71ř12í 34P61o96u91r

29. 10. 2018 12:56

Mám 2 roky starou 6tku, je to nejhezčí auto jaké jsem kdy měl. Motor 2,0 s 121 Kw...je potřeba říct, že jsem si musel dlouho zvykat na úplně jiný způsob ježdění, než oproti autům s turbem, každý kamarád, které auto řídil, měl pocit, že je líné, protože neuměl jezdit s atmosférou, dále je to celkem žrout, pokud sní jezdíte svižně. Nicméně krásně tiché auto, s fantastickým řízením, podvozkem a dušíR^;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MS

Na 5500 km ročně nepotřebujete vlastní auto, levněji vás vyjde v případě potřeby si nějaké půjčit.

0 0
možnosti
MS

Znám pár lidí, kteří si toto auto pořídili - a jen pějí chválu. Mazda jde správným směrem R^

2 0
možnosti
VB

já neznám nikoho, kdo si koupil nový auta a nepěl chválu, všechna auta podle této logiky jdou správným směrem, nikdo si nekoupí nový auto, se kterým by byl nepokojen

0 0
možnosti

Panové mám 323 2D, je to stařešina,ale auto co miluji. Je to prostě značka srdce. Jasně, že se podívám na nové kousky ,ale neměnil bych. R^

0 0
možnosti
JK

To auto je hezké, solidní a díky motoru ojedinělé. Pro mě důvody si ho vybrat mezi ostatními konkurenty. Nová 508 od Peugeotu je hezčí, ale má jen menší turbomotory. Za tohle má u mě mazda R^ Snad už nějak pořešili antikorozní ochranu, ta byla vždycky u Mazdy šílená...

2 0
možnosti
MG

M37i54r96e90k 92G85a55j61e79r

24. 10. 2018 17:00

Koroze se týkala Mazdy 6 snad do roku 2006. Pak už ne. Z toho je vidět, jak taková vada dokáže pokazit reputaci na hodně dlouho.

0 0
možnosti
JF

J98i65r72i 40F58i84n73k

24. 10. 2018 11:03

Nějaká adorace tohoto motoru by byla na místě kdyby to byl alespoň pěti až šesti válec tak toho se připlácí 93000 pouze za půl litru objemu. Je sice pěkné že Mazda dělá svou šestku jinak ale pak se podívejte na prodeje těch zmiňovaných pasátů a insignii

2 0
možnosti
MG

M96i63r89e62k 81G85a73j43e37r

24. 10. 2018 3:05

V USA se už prodává 2.5T, tedy s turbem, jež dává 250 koní. Vyjde na 30 tisíc USD (a výš) + daň, takže v přepočtu zhruba od 700 tisíc Kč. Oproti 2.5 bez turba a ve srovnání s konkurencí v tomhle výkonu je za velmi dobrou cenu.

0 0
možnosti
OB

Mám stařičkou dvoulitrovou benzínovou , jezdí za 7(léto) 7,6 (zima). Nejsem žádnej závodník. Nafta má o něco málo nižší spotřebu a o parník lepší dynamiku, zrychlení(především pří velkém vytížení)... turbíčko je znát. Největší přednost je asi přesné a strmé řízení. To je šestka;-)R^

0 0
možnosti
JD

J73a50n 54D34l98o67u93h61ý

24. 10. 2018 8:15

Staci ten 2 litr drzet v otackach ( nad 4000ot) a nejaky tdicko nema sanci...

0 0
možnosti
FM

Hezké, mít zbytečných 900 litrů tak si ji koupím. Takhle mi nezbude než jezdit v té 12 let staré. :)

1 0
možnosti
MG

M61i44r97e91k 65G65a32j22e45r

24. 10. 2018 2:48

Kupte si ji za 3 roky z druhé ruky. To bude nejvyšší čas 14-leté auto prodat.

0 0
možnosti