- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobry dojezd, nejak tam chybi prodejni cena.
"Plašička na chodce" by se hodila do každého auta
Plašička na chodce ... Neměl by se chodec rozhlédnout, než skočí do cesty, bez ohledu na to, jestli přijíždějící auto slyší nebo ne? A pro ty, co čumí se sluchátky do mobilu budou ještě auta vysílat do okolních mobilů zvukové a obrazové varování, že se blíží, ne?
Přesně tak, ve vyhlášce je uvedeno, že se mají rozhlídnout a ne poslouchat ušima jestli něco přijíždí.
Trochu mě při pohledu pod kapotu překvapuje ten malý akumulátor (který dle popisku neobsahuje olovo) a nádržka na (zřejmě) chladicí kapalinu... Proč tyto věci v elektromobilu?
Klasický akumulátor mají i elektromobily, ale protože neroztáčí startér spalovacího motoru, tak nemusí být tak velký. A chladící systém mají akumulátory a patrně i elektromotor.
Nevypadá to špatně a ta vychytávka, že se do procesu jen vložila jedna opeace, nebo se zase nějaké operace přeskakují, tak při plánovaném objemu vyroby, který je zatím nízký, to vadit nebude.
V poho, zvyknete si, už to pletu taky.
To "auto" má neobyčejně ošklivý interier.....
Koukám na fotku a musím Vám dát za pravdu.
Auto za milion, dražší než Superb nebo Kodiaq, ale interiér to má jako low-end za 250.000,-.
Nějak to nedávám. Udávaná spotřeba 14.7 kWh / 100 km.
Redaktor naměřil "s těžší nohou" mimo dálnici spotřebu 13,3 kWh za pouhých 20 minut a označuje to za výborný výsledek.
No, pokud ujel za tu dobu alespoň 80 km (těžko, to by musel jet 240 km/h), tak s ním souhlasím, jinak je to dosti tristní výsledek.
Vy nerozumíte psanému textu? Během těch 20 minut měl spotřebu 13,3KWh na 100 km. To znamená, že pokud za těch 20 minut ujel 20 km, tak byla reálná spotřeba za tu dobu 13,3/5=2,66KWh
Dražší než Tesla Model 3 SR+, ale s polovičním výkonem, ošklivější a kdo ví, jaká bude baterka (minimálně v sobě má oproti Tesle kobalt).