Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

  2:32aktualizováno  2:32
Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

 Motoristická redakce iDNES testovala Hyundai Coupe s inovovaným dvoulitrovým motorem, který se na rozdíl od nevýrazného předchozího agregátu může pochlubit plynně proměnným časováním ventilů CVVT. Změna pomohla nejen zvýšit maximální výkon a točivý moment, ale i snížit spotřebu. 

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Boubelatý a zastaralý výraz předchozí generace coupe (vyrábí se od roku 1996), poznamenaný několika menšími facelifty, doznal před dvěma lety radikální změny. Designéři vše nepotřebné osekali a "kupéčku" přibylo ostrých hran.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Hyundai můžete koupit  na www.automodul.cz

Získalo tak na dynamičnosti a dravosti, která tolik patří ke sportovnímu vozu. Boční pohled na auto spolu s několika dalšími detaily dávají tušit, proč se v Itálii rychlému hyundai přezdívá "baby ferrari".

Dlouhá plochá příď doplněná šípovitým polisem míří ostře k zemi, už už vystartovat. Masce dominují mohutné sdružené světlomety olemované nepřehlédnutelným chromováním, které má podpořit sportovní výraz.

Stejnou funkci plní i průduchy horkého vzduchu vycházející z vozu u konců předních blatníků, nápadně připomínající žraločí žábry. Při pohledu zpředu nelze přehlédnout poněkud robustní zpětná zrcátka, jež ale řidič určitě ocení při kontrole prostoru za autem.

Karoserie pozvolným obloukem pokračuje k obřím třetím dveřím, které se dokážou otevřít doslova jako velrybí tlama. Záď patří k nejpovedenějším částem modelu. Navíc se dá za příplatek doplnit aerodynamickým křídlem.

Autoři:

Nejčtenější

Kráska za volantem fekálního vozu: Práci mužům neberu. Nechtějí ji dělat

Ženy za volantem: Veronika Viktorinová jezdí s fekálním vozem

Tlačí se do profese, která odjakživa patřila mužům. Však si od nich na cestách také občas vyslechnou něco peprného....

S nejmenšími auty je amen. Regule je prodražují a elektřina je nespasí

Fiat 500

Nejmenší auta jsou ohrožený druh, Volkswagen a PSA naznačují, že nové generace VW UP! nebo Peugeotu 108 se nedočkáme....

Problém s oxidy dusíku vyřeší zrušení limitů pevných částic, míní expert

Ilustrační snímek

V Německu je překračování hodnot škodlivin v autodopravě diskutovaným tématem. Přibývá měst, kde na některých úsecích...

VW chce ovládnout trh s elektromobily. Techniku nabízí i konkurenci

Nová platforma koncernu Volkswagen pro elektrická auta

Koncern Volkswagen staví svůj úspěch už po dekády na sílení komponent a unifikaci techniky. Sází na systém jednotných...

První jízda: nový Mercedes GLE se do zatáčky naklápí jako motorka

Mercedes představuje čtvrtou generaci třídy GLE.

Čtvrtá generace třídy GLE má mezi kvanty současných SUV modelů Mercedes-Benz zvláštní postavení. Přímo totiž navazuje...

Další z rubriky

VIDEOTEST: Nouzové sněžné pásy se neosvědčily, zimou zkřehly

Test jednorázových vyprošťovacích pásů

Sněhová nadílka prověřila řidičské umění a připravenost vozu. Občas někdo skončil pod kluzkým kopcem. Do hor je proto...

První svezení s Teslou Model 3: hi-tech prémiovka v laciném provedení

Tesla Model 3

Jeden z nejpopulárnějších a nejdiskutovanějších elektromobilů současnosti, Tesla Model 3, se dostal Prahy. První jízdní...

Elektrický Jaguar nabízí famózní svezení, slabinou je domácí nabíjení

Vzduchový podvozek Jaguaru i-Pace skvěle vyžehlí i hodně hrbolatou cestu.

První elektrický jaguar překvapivě není sportovní sedan, ale luxusní SUV. Výrobce se tak pustil do vod, kde zatím zcela...

Najdete na iDNES.cz