Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rady

10. 8. 2004 9:03
hyundai s-coupe r.v. 1993
Jazdil som na Hyundai S-coupe GT, rok výroby 1993, dostal som ho po otcovi keď malo necelých 9 rokov. Motor 1,5 turbo, 115 koní, 185 Nm, 940 kg, zrýchlenie na 100 za 8,2s. Auto jazdilo celých 10 rokov bez poruchy (jeden čas sa mi zasekávali otáčky na 3-4 tis a nechceli klesnúť, nikto to nevedel opraviť, ale keď z kóreje napísali v čom je problém, už sa to viac nestalo). Bolo to prvé auto a motor, ktoré vyvinul Hyundai sám... ale ako hovorím, jazdilo veľmi dobre celých 10 rokov. Neviem prečo ďalšie rady coupe išli výkonovo (čo sa týka zrýchlenia a pružnosti) dole...
0 0
možnosti

LUI

6. 2. 2004 13:20
Moje skusenosti s Hyundai Coupe
Som vlastnikom Hyundai Coupe 2.0 FX z roku 1997, ojazdeny a som vcelku spokojny. Motor treba vytacat a podradovat, ale o tom je ta zabava zo sportoveho auta, pri podradeni si s nim v pohode trufnete akekolvek auto predbehnut a malokto vam bude stacit(0-100 je za 9.2sek co je vcelku dobre), pri normalnom jazdeni zozere 8l priemer. Vzhladovo je stale skoro najlepsie auto vobec a to aj po 7 rokoch, ho vela ludi povazuje za nove. Pravda, tiez dost vrzgaju plasty v interiery a aj hlucnost je vyssia, ale zas auto je velmi stabilne v zakrutach a bocny vietor, to je co? V zakrutach vacsinu aut dobieham a musim takmer vzdy pribrzdovat, hlavne za minivanmi. Nevyhodou je dost zly vyhlad, hlavne v kolonach, kedze nevidite pred vyssie auta. Najspokojnejsi som ale s kufrom, auto ma 3 dvere, takze do kufra po sklopeni zadnych sedadiel nalozite trebarz aj chladnicku. Na to proste ziadne klasicke 4-dverove auto nema (cordoba,fabia4d a podobne, aj keby bol obiem kufra 2nasobny). Este nikdy nesklamalo, staruje uplne bezproblemov aj pri -20 aj servis sa da zvladnut.
0 0
možnosti

tomasino78

18. 11. 2003 16:49
To auto je v pohodě
Nehodlám tu na jedny auta nadávat a jedny pozvedávat nad ostatní, ale fakt je ten, že v tomhle autíčku jsem měl možnost jet jako řidič i jako spolujezdec a byť sám vyznávám úplně jiný typ aut, tak tohle mě opravdu mile překvapilo .... ke Korejcům jsem nikdy neměl moc blízko, ale klobouk dolů .... tichý, pohodlný, příjemný interiér, jede to docela slušně, ale je fakt, že motor by mohl přidat ..... shrnuto podtrženo za ten peníz slušná kárka a svý fandy si určitě najde, takže Vám, kdo si udělátu tu radost přeju hodně šťastnejch a beznehodovoejch kilometru a ať slouží
0 0
možnosti

Duncan Idaho

18. 11. 2003 13:12
Je to ..
pěkné autíko, ale motor by mohl trošku přidat, osobně se přiznám že jezdím v Hondě Accord coupe z roku 96 - podle někoho starej klump, ale jsme prostě mlafdej člověk a na více nemám - jak na lepší auto tak na servis levnějšího. ten accord má klasicekj 2.2 16V atmosférák, bez jakýchkoliv uprav ( není to v-TEC ) a má základu svých 110kW - nutno podotknout ž tatp generace Accordů nebyla brána jako "sporťáky" ( 0-100 za 8,2, max 218 ) ale jako Luxusní kupé ( na svou dobu skutečně luxusní ) a tto plně splnuje. Myslím že tak nějak to bylo asi původně myšleno i u této Hyundaye, akorát že nakonec ubrali na luxuxsu a přidali sportovní vzhled. Myslím že to byla špatná volba. Od vozu s takovýmto vzhledem bych čekla lepší sportovní výsledky, možná, kdyby tam byl silnější motor, už by se ten podvozek nezdál tak OK .. Nechci pomlouvat, můj názor.
0 0
možnosti

Patre

14. 11. 2003 10:26
Zkušenosti - měl jsem Kulatou verzi s 2.0 z r.1997 a teď i nové 2.0, mohu tedy mluvit ze zkušenosti
Čili; kulaté byl můj první "sporťák". Seděl jako přibitý, brzdy skvělé, spolehlivost taková, že servis jsem viděl pouze při 15 tisícových prohlídkách a jeho úrověň byla o třídu výš, než u WW, kde jsme měli Pasáta. Nemluvě o třetím autě v rodině -  Mitsubischi Carisma v plné výbavě, kterému se v servisu skutečně líbilo. Kupátko jsem dojezdil v klidu a pohodě do 140 tisíc a předal dál v rodině. Nyní má 180 a točí jako hodiny. K jeho motoru, souhlas s těmi, kteří by jej chtěli trochu "nadupanější". Určitě by to tuneři uměli, ale nazachytil jsem žádnou rozumnou nabídku.
K Novému kupátku; mám 2.0, natočeno 36tisíc a spokojenost. Motor trochu lepší, auto se nekroutí a spotřebuje trochu míň. Čili spokojenost.
Jo a pokud jde o kufr - ukažte mi sporťák, do kterého se vejde full back golfových holí a serepetičky na víkend?
Z druhé strany -  motor jde zaplynem nad 3000, světla by si zasloužila xenony a bezpečnost as skutečně nemá 5 hvězdiček.
Čili každého volba. Je to auto pro člověka, který jezdí sám nebo "skoro sám", má rád svižné svezení a je mu jedno, co si kdo myslí.
 
0 0
možnosti

revo

14. 11. 2003 11:15
Re: barchetta
Já dám kompletní golfovej set i s botama do kufru Barchetty....  Nicméně: za 595 000,- se dá dneska koupit BMW Compact ve srovnatelné výbavě s motorem 1,8 a 130 PS. Není to žádný letadlo, ale vevnitř je více místa a jízdní vlastnosti? Nevím, s Coupé jsem nejel, ale jsem si celkem jistej, že bude podvozkově horší, než BMW. Takže závěr: nevím kolik přesně stojí Coupé, ale mám pocit, že někde k těm 600 000,- ne? No a pokud si nikdy nejel v Compactu, tak se svez a pak zase napiš. Jsem zvědavej na tvoje pocity po svezení.
0 0
možnosti

Libor

14. 11. 2003 9:27
pěkné svezení
Doporučuji vyzkoušet, fekt dost dobrý!!!
0 0
možnosti

chozik

13. 11. 2003 17:34
herka
je to normalni lina herka a ne sportak, 105 kw z dvoulitru je normalni ostuda, dyt i 1,8 jinych beznych aut maj vetsi vykon, fakt by se meli u huyndaie stydet, a autor clanku jak by smet....za 650 litru je to smejd nejvyssiho kalibru, ktery si muze koupit jen fakt bl..bec!!!! az z toho vytriskaji nejmene 132 jako u oktavky RS, tak se muzem dal bavit, zatim cus
0 0
možnosti

tibor

13. 11. 2003 20:48
Re:
Tak to mam opacny nazor.Motorove je to standart,Ale jizdni vlastnosti me dostaly...fakt to dobre jede,na korejce je to dobre udelany auticko,ktere si sve priznivce naslo a to je dulezity.Za ty penize a stou vybavou nesezenu nic podobnyho,i citroen xsara vts je drazsi a to neni opravdove kupatko,ze?Sam mam vtr-ko tak vim co kecam.Proste se mi tohle kupatko libi
0 0
možnosti

mac

13. 11. 2003 16:04
HHH
škoda že nemá Hyundai tak silnou značku.To je fakt.Auta od nich jsou ale perfektní. Je známé že za málo peněz nabízejí širokou výbavu.Měl jsem accenta-bez problémů.Na nové nemám a tak sem před nedávnem koupil Lantru 1.6 16 V. Elektrony, snížená nízké gumy, vypadá super,a sedí neuvěřitelně.To je tou šířkou kol, ale žere pod 8. a za 119 000? No nekup to. Jezdil sem v escortu rv. 1997 cena tak 150 000bez úprav, octavii rv. 1998 nad 200 000. Z toho plynou jasné výhody Hyundaie.
0 0
možnosti

revo

13. 11. 2003 15:31
testy
Nechci být za skeptika, ale v ostatních testech jsem četl něco jiného... Že auto je hezké pouze na pohled, ale po usednutí je to kroutící se vydechlina.... Tak nevím, nevím. Sportovní auto má mít v prvé řadě sportovní vlastnosti a pak až výbavu. V tomto naprosto žeru Speedster od Opelu. Okna na kliku, zadní náhon..pravda, cena dvojnásobná, ale sporťáky si člověk nekupuje kvůli kufru a klimatizaci...
0 0
možnosti

Havirov Devils ! ! !

13. 11. 2003 15:24
EU
všicí ste Lojzové  
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...