Diskuze
Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku
hodnocení iDNES | 4,0/5 |
Děkujeme za pochopení.
rady
hyundai s-coupe r.v. 1993
Jazdil som na Hyundai S-coupe GT, rok výroby 1993, dostal som ho po otcovi keď malo necelých 9 rokov. Motor 1,5 turbo, 115 koní, 185 Nm, 940 kg, zrýchlenie na 100 za 8,2s. Auto jazdilo celých 10 rokov bez poruchy (jeden čas sa mi zasekávali otáčky na 3-4 tis a nechceli klesnúť, nikto to nevedel opraviť, ale keď z kóreje napísali v čom je problém, už sa to viac nestalo). Bolo to prvé auto a motor, ktoré vyvinul Hyundai sám... ale ako hovorím, jazdilo veľmi dobre celých 10 rokov. Neviem prečo ďalšie rady coupe išli výkonovo (čo sa týka zrýchlenia a pružnosti) dole...LUI
Moje skusenosti s Hyundai Coupe
tomasino78
To auto je v pohodě
Nehodlám tu na jedny auta nadávat a jedny pozvedávat nad ostatní, ale fakt je ten, že v tomhle autíčku jsem měl možnost jet jako řidič i jako spolujezdec a byť sám vyznávám úplně jiný typ aut, tak tohle mě opravdu mile překvapilo .... ke Korejcům jsem nikdy neměl moc blízko, ale klobouk dolů .... tichý, pohodlný, příjemný interiér, jede to docela slušně, ale je fakt, že motor by mohl přidat ..... shrnuto podtrženo za ten peníz slušná kárka a svý fandy si určitě najde, takže Vám, kdo si udělátu tu radost přeju hodně šťastnejch a beznehodovoejch kilometru a ať sloužíDuncan Idaho
Je to ..
pěkné autíko, ale motor by mohl trošku přidat, osobně se přiznám že jezdím v Hondě Accord coupe z roku 96 - podle někoho starej klump, ale jsme prostě mlafdej člověk a na více nemám - jak na lepší auto tak na servis levnějšího. ten accord má klasicekj 2.2 16V atmosférák, bez jakýchkoliv uprav ( není to v-TEC ) a má základu svých 110kW - nutno podotknout ž tatp generace Accordů nebyla brána jako "sporťáky" ( 0-100 za 8,2, max 218 ) ale jako Luxusní kupé ( na svou dobu skutečně luxusní ) a tto plně splnuje. Myslím že tak nějak to bylo asi původně myšleno i u této Hyundaye, akorát že nakonec ubrali na luxuxsu a přidali sportovní vzhled. Myslím že to byla špatná volba. Od vozu s takovýmto vzhledem bych čekla lepší sportovní výsledky, možná, kdyby tam byl silnější motor, už by se ten podvozek nezdál tak OK .. Nechci pomlouvat, můj názor.Patre
Zkušenosti - měl jsem Kulatou verzi s 2.0 z r.1997 a teď i nové 2.0, mohu tedy mluvit ze zkušenosti
revo
Re: barchetta
Já dám kompletní golfovej set i s botama do kufru Barchetty.... Nicméně: za 595 000,- se dá dneska koupit BMW Compact ve srovnatelné výbavě s motorem 1,8 a 130 PS. Není to žádný letadlo, ale vevnitř je více místa a jízdní vlastnosti? Nevím, s Coupé jsem nejel, ale jsem si celkem jistej, že bude podvozkově horší, než BMW. Takže závěr: nevím kolik přesně stojí Coupé, ale mám pocit, že někde k těm 600 000,- ne? No a pokud si nikdy nejel v Compactu, tak se svez a pak zase napiš. Jsem zvědavej na tvoje pocity po svezení.chozik
herka
je to normalni lina herka a ne sportak, 105 kw z dvoulitru je normalni ostuda, dyt i 1,8 jinych beznych aut maj vetsi vykon, fakt by se meli u huyndaie stydet, a autor clanku jak by smet....za 650 litru je to smejd nejvyssiho kalibru, ktery si muze koupit jen fakt bl..bec!!!! az z toho vytriskaji nejmene 132 jako u oktavky RS, tak se muzem dal bavit, zatim custibor
Re:
Tak to mam opacny nazor.Motorove je to standart,Ale jizdni vlastnosti me dostaly...fakt to dobre jede,na korejce je to dobre udelany auticko,ktere si sve priznivce naslo a to je dulezity.Za ty penize a stou vybavou nesezenu nic podobnyho,i citroen xsara vts je drazsi a to neni opravdove kupatko,ze?Sam mam vtr-ko tak vim co kecam.Proste se mi tohle kupatko libimac
HHH
škoda že nemá Hyundai tak silnou značku.To je fakt.Auta od nich jsou ale perfektní. Je známé že za málo peněz nabízejí širokou výbavu.Měl jsem accenta-bez problémů.Na nové nemám a tak sem před nedávnem koupil Lantru 1.6 16 V. Elektrony, snížená nízké gumy, vypadá super,a sedí neuvěřitelně.To je tou šířkou kol, ale žere pod 8. a za 119 000? No nekup to. Jezdil sem v escortu rv. 1997 cena tak 150 000bez úprav, octavii rv. 1998 nad 200 000. Z toho plynou jasné výhody Hyundaie.revo
testy
Nechci být za skeptika, ale v ostatních testech jsem četl něco jiného... Že auto je hezké pouze na pohled, ale po usednutí je to kroutící se vydechlina.... Tak nevím, nevím. Sportovní auto má mít v prvé řadě sportovní vlastnosti a pak až výbavu. V tomto naprosto žeru Speedster od Opelu. Okna na kliku, zadní náhon..pravda, cena dvojnásobná, ale sporťáky si člověk nekupuje kvůli kufru a klimatizaci...Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč