Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejprodávanější automobil planety Ford Focus je zase (nej)lepší

Velký facelift přinesl focusu lepší motory, modernější výbavu a svěží vzhled. Bez chyb rozhodně není, ale na světě byste v této kategorii hledali jen těžko automobil, který by jezdil tak dobře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké, předek to má jak Aston Martin .....;-)

0 0
možnosti

A45l81e15š 25J22a61n14k38ů

14. 11. 2014 11:24

Popravdě bych očekával, něco od Toyoty. otázka: Na na tom zminovaném Fordu nebudu muset po 220tis Km měnit vstřiky a čerpadlo za několik desítek tisíc korun? Jako u toho předešlého modelu. Ne díky nechci.

1 0
možnosti

M98a22r58e80k 62H46r66u44b58y

14. 11. 2014 15:12

U kazdeho motoru je to jine, pokud si poridite tu 1.6 TiVCT, muzete byt v klidu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nejprodavanejsi automobil planety??? Proc pisete takove nesmysly? :-/

0 2
možnosti

Nejprodávanější pokud je mi známo,byla,je a dlouho bude nesmrtelná Toyota Corolla...

1 0
možnosti

J43a22n 12D64l61o48u78h53ý

13. 11. 2014 23:03

A co poruchovost? 5let ford dokaze slouzit bez sebemensiho zavahani ale pak to zacne.... Takze pro toho kdo meni do peti let auto za nove je Ford jasna volba.

2 1
možnosti

J88á70n 49K83o94t80ú45č

14. 11. 2014 9:32

Prosím uveďte značku áut, ktoré po piatich rokoch normálneho používania nepotrebujú žiadne (alebo len minimálne) opravy.

1 1
možnosti

Citace z článku : Ford naučil evropské automobilky dělat podvozky . Hodně se od něj přiučili také podvozkáři Mazdy . ;-DHa, ha, ha, tak tomu jsem se fakt docela zasmál. Předtím než začal Ford spolupracovat s Mazdou do roku 2000 , tak kde byl ??? Takový trakaře jako byly Escorty a Škorpia, na to se hned tak nezapomene. Spíš si myslím, že mu Mazda předala technologie, díky kterým dnes těží....Měl jsem Mazdu 323 z roku 1990 a vím o čem mluvím, to auto sedělo v zatáčkách jak přibitý a co se týká poctivýho atmosférickýho motoru, který táhl pěkně odspoda a i po 16-ti letech provozu měl kompresi na původních hodnotách, emise lepší než na nových Oktávkách, tak lepší auto jsem zatím nepoznal....Kdyby mi ho nenabourali a neujeli od nehody, tak s ním asi jezdím dodnes, protože čím novější auta, tím výrobci více šetří a kvalita jde do háje ;-(.

4 0
možnosti

problém je trochu v tom, že slovní spojení "motor co táhnul pěkně odspodu" je dnes úplně někde jinde než tehdy. A o těch emisích, to už je úplná hovadina....

0 0
možnosti

Ať si každý jezdí v čem chce. Na co má, co se mu líbí a vyhovuje.

Ve Focusu i Octávce jezdím, jinak jsem vystřídal snad patnáct aut. Pokud budu jezdit tak jak se má, tak moc velký rozdíl v jízních vlastnostech tam až tak není. No je mi skoro padesát a machrovat před nikým už opravdu nemusím, i když podle ostatních pomalu nejezdím. Co se týče designu? Bohužel Focus skoro nerozeznám od Hyundai, Mazdy atd. V tomhle se mi nová Octavka líbí víc. Je pěkná teď, hned ji poznám a bude in i za deset let. Mám radši elegantní línie. Ale tak to vidím já. Vy si myslete svoje. Hlavně se tu nehádejte, protože každý z vás je určitě odborník a samo že nejlepší šofér na světě ;-D Jako snad každý chlap. Jo holt někteří si své mindráky léčí touto cestou. Čus Tom a neukamenujte mne :-P

10 0
možnosti

Tak kdyz nerozeznas Mazdu od Focuse tak si blbik.To jinak nazvat nejde :-D

4 1
možnosti

Mám dvojkového Focuse (kombi, 1,6 benzín) a řekl bych, že je to vyvážené auto, nemající podstatných slabin. Pokud ho porovnám se zhruba stejně starou Octávií, tak ta mi připadá taková těžkopádná a jakoby "gumová" (je ovšem pravdou, že jsem s ní nejel mockrát a tak to může být jen o zvyku). Takže spokojenost... R^

0 0
možnosti

M91a25r25e37k 35H13r66u43b87y

14. 11. 2014 15:17

bohuzel, trojka je "tak trochu jiny" Focus. Oproti Mk.II se docela priblizil vzhledem korejcum, jizdnimi vlastnostmi Octavkam. Oboji k horsimu. O interieru nemluvim, to je tragedie ve vlastni kategorii. A nove 8" display? Designeri se museli zblaznit :-/

0 1
možnosti

míval jsem Focus první generace facelift. Pak jsem musel přejít na větší auta, ale nic tak pěkně nejezdí.

2 0
možnosti

Každý si stejně bude hájit to své - já jsem například s Fordem byl vždy nanejvýš spokojený - příjemná a komfortní auta (dříve Scorpio, pak Mondeo, nyní S-max), bylo vždy cítit, že je jízda baví, a ani po mnoha stech kilometrech za volantem jsem se necítil nekomfortně.

3 1
možnosti

Souhlas, já zas byl spokojený s Mazdama. Akorát poslední dobou mi připadá že je těch vychytávek už trochu moc. Upřednostnil bych jednoduchost. Ale když člověk chce auto výkonné a spolehlivé, musí platit i za vychytávky

0 1
možnosti

Naštěstí jezdím jinými vozy, než je Ford, jehož vzhled je pro mě co generaci méně přijatelný. Už vůbec jsem nepochopil "nové" Mondeo, když vypadá úplně stejně jako to předchozí, jen mám masku ala Aston, interiér je pak doslova tragedie, stejně tak u Focusu. Každé 2 roky ale děláme ve firmě anketu, jaká referentské auta by si uživatelé přáli. Nerozhodujeme se podle jejich výsledků, rozhodně k nim ale přihlížíme. A ať se to tady někomu líbí nebo ne, vždy vyjde nejlépe VW a Škoda. Lidi prostě v nich chtějí jezdit a ne že ne. Jen náš fleet manager měl problémy s problémovými 2.0 TDi v posledních letech ale problémy vyřešeny, takže opět vede VW a Škoda.Pevně doufám, že experiment Hyundai a Peugeot už se opakovat nebude.

1 5
možnosti

T15o40m73á93š 96H10o32r28a

13. 11. 2014 17:18

Jo hlas lidu je fajn... loni například nejlépe vyšel Miloš Zeman... jestli chápete co tím chci říct.;-)

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Kozel zahradníkem: renomovaný znalec Porsche je u soudu za padělané veterány

2. května 2024

Krajský soudu v německých Cáchách od roku 2021 řeší případ tří obžalovaných, kteří se zodpovídají z...

Autozápisník: Tisíc koní pro Škodu, salámová alfa a ferrari, co jede jen 25 km/h

2. května 2024

Dubnové události v automobilové branži měly mnohdy až aprílový rozměr. Na nejzajímavější sériové...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...