- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud automobily na elektrický pohon mají o polovinu větší spotřebu na dálnicích, předurčuje je to k používání hlavně v městském provozu. Největším problémem je ovšem jejich pořizovací cena. Pro drtivou většinu zájemců jsou ta auta nedostupná a nevýhodná.
Elektroauto je největší pitomost, ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Když pojedete do Chorvatska, tak si dáte dvě velké přestávky, pokud ovšem natrefíte na nabíjecí stanici.
Evropa se ničí ekonomicky i sociálně. Ekonáboženství, které zbytek světa nepřijalo, Evropu pomalu ale jistě ničí.
A k tomu multikultynáboženství je další hřebík do rakve. Nebo si snad politici myslí, že inženýři ze středu Afriky a ze Sýrie chtějí v Evropě pracovat. Ani náhodou. Ty jdou za dávkama.
Jen pro zajimavost, vy jezdite do chorvatska nonstop? :-D Ja pri ceste do chorvatska nebo italie stravim na prestavkach dobre 2 hodiny, a to jezdim dieselem. Kdyz jsem si pro zajimavost pocital, jak by to vychazelo kdyby jel teslou tak to bylo cca nastejno. U jinych EV je dneska omezujici pocet dobrych nabijecek, ktere tu cestu oproti tesle protahnou, ale tech taky pribyva....
to je titulek který se rovná něčemu jako rovnák na ohejbák
Když jsem před lety jezdil Škodou 120 štvalo mě příšerné vedro v létě. Dnes mám zapnutou klimatizaci celoročně.
Koupíte auto Kona za milion sto a budete přemýšlet zda si zapnete klimatizaci nebo topení? To je opravdu uhozené.
to je poslední, co by mě vadilo, mám nejmoderněší automatickou klimatizaci a nikdy ji nepouštím, bolí mě z ní v krku a teče z nosu, mě by v tomto ohledu elektromobil plně vyhovoval, navíc mám teplo rád a nevadí mě, jak člověk střídmě jí, tak mu pak teplo není
Tesla Model 3 - při 15% se na SuperChargeru nabíjí rychlostí kolem 1000 km/h. 200 km nabijete během asi 12 minut, protože to postupně klesá. Ale zpravidla je nabito dřív, než si stihnete vybrat. koupit a vypít kafe nebo sníst svačinu. Problém je, že jsou slabé nabíječky a u spousty EV ani rychlejší nabíjení není umožněno. Výše zmíněné EV ujede po dálnici při předpisové rychlosti téměř 400 km, s těmi všemi omezeními se blíží papírovému dojezdu. Jako vždy je to spíš o volbě vozidla.
spíš je to o tom, kolik má kdo peněz, ten kdo má na jedničkovou bílou oktávku 1,9 TDI s podvodnou technickou a přetočeným tachometrem v ztapadlým autobazaru na půjčku, tak u toho to zcela jistě není otázka volby vozidla, jak daleko a jak rychle by s ekrtroautem dojel a když někdo nechce dát za auto víc jako 40 průměrných platů, tak se musí smířít s dojezdem při určité rychlosti takovým, jaký nabízí testovaná kona
Nabíjení pak trvá nejméně při tempu 200 km dojezdu asi hodinu, počítejte proto při cestě s ním s delší pauzou
Proboha, když už přebíráte články z Polštiny a chcete za to platit, tak ten překlad udělejte pořádně.
proboha který auto žere při devadesátce 7 litrů nafty, to snad nespolkne ani audy q7, jsem měl 1800 kilo těžkou kugu ve čtyřkolce a ta si vzala při devadesátce něco lehce nad 5 litrů
No kdysi jsem míval Q7 V12 TDI a ta to zvládala bez problémů. S A8L 4.2 V8 TDI se pohzbuješ kolem 6l.