Diskuze
Chevrolet Camaro: záležitost pro srdce, ne pro rozum
Děkujeme za pochopení.
sklendy
Kdo tohle napsal, tak ať se dá rači na psaní o přírodě a ne
Pravdou je snad jen to,že camaro se srdeční záležitost!!!Jinak díly jsou levnější než na octavii a přední desky stolí přímo ve ferodu u AAA 1300kč a o provedení bych mohl vyprávět!Vlastním Camaro z roku 93 a v tomto roce Češi s velikou slávou představili nový model Favorita!!!!!!Tak nad tím bych se docela zamyslel!!!!
villik66
Camaro
Ach jo , proč o amerických autech , většinou píší lidé kteří si pod pojmem "Americké auto " představují něco ze šedesátých nebo sedmdesátých let ?
Camaro
Camaro
Ach jo,samý blbosti.Tohle mohl napsat fakt jen člověk,který nemá páru-milý pane,já mám Camaro 4 generace,obsah 3.8 l,a jezdím v něm už 7 let.A nikdy byxch ho nevyměnila,za nic.Spotřeba,kterou uvádíte,je kravina.Počítejte-natankuju do prázdné nádrže benzín 95 za 200Kč,a ujedu 48 mílí.A ani pak nezůstanu stát bez benzínu....A co se kvality týče-motor od General Motors můžete přirovnat k čemu?K ničemu.Proč asi jsou vozy u nás nabízené,starší,v dobrém-většinou stavu,jak uvádíte?Povím vám to-protože jsou mnohem kvalitnější než evropské vozy.Camaro,to je hodně muziky za málo peněz -...a moje velká láska
Hoover
Ace2
nesmysl na n-tou
Vážený redaktore, když už píšete nějaký článěk o Amerických vozech, tak si alepoň zjistěte nejaké informace.<BR> <BR> 1. Proboha jak se přišlo na to že jsou drahé náhradní díly ???<BR> 2. Spotřebu ma Camaro kolem 12 litrů, co se Vám zdá hodně ?<BR> <BR> 3. Řídil jste někdy vůbec to auto ? Což je asi základ, když už chci něco o auto napsat ...<BR> <BR> Jinak nejsem majitelem Camara ani jemu podobnemu. Jenom mam širší informace o Amerických vozech. Proto když už se někoho bude ptát na nějaký názor, zkuste mi před tím poslat maila, velice rád Vám zodpovím většinu informací, které budete požadovat. Stačil by jeden mail, a článek by měl vyšší informační hodnotu. Chlape vždyť jste novinář... V novinách se vám nikdo neozve, ale dát na Internet takovejhle článek to je sebevražda :)Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...