- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za mě je na EV nejlepší možnost cestovat po Evropě v podstatě zadarmo, když nabíjíte u nabíječek zdarma. Ano, trvá to delší dobu, ale je to většinou někde v centru nebo u shopping center, takže o zábavu je postaráno. Denně 200-300 km, zbytek dne prohlídka města.
A přesně to chcete, když jedete s dětmi na dovolenou.
Ono to časem půjde, to si sedne a nabíječky budou..
docela mě překvapil ten účet za elektřinu, když to porovnám s běžnou bazarovkou v ceně do 100 tisíc tak není problém na dlouhé trase dosáhnout s plně naloženým autem 5,5l/100 km. Dojezd s plnou nádrží dává nějakých 1200km. Argument o nutných přestávkách je také lichý, většinou na takový výlet jede více lidí a při přestávce na toaletu se prohodí řidiči.
recyklace článku, který říká, že to LZE, ne že to je komfortní...
Jako super - zastavili byste tak jako tak. Jen je rozdíl v tom, že řidiči se spalovákem zastaví kde chtějí, kdežto vy musíte u těch nabíječek. Jinak se ta cesta zečne natahovat výrazně v neprospěch elektromobilu...
Proč je tenhle reklamní článek pořád v nabídce mezi těmi čerstvými, když je to skoro rok stará vykopávka?
... a já nastartuji svého dýsláka a fičím, fičím,..... na jinu Maďarska přizastavím na guláš , přitankuji (jen tak pro klid duše za asi 3 min.) a fičím, fičím...a když jedu přímo (což je vyjímečně) tak jsem za 9 -10 hod. na Makarské....
Letos jsme jeli do Chorvatska přes Makedonii (Ohrid), Řecko (Kláštery), Albánii (kaňon Osum)atd. a tuto cestu si s tím elektrickým krámem vůbec nedovedu představit.
A co používání klimatizace cestou. Podle reportáže se zdá, že cesta byla na jaře či na podzim v době mírných teplot, čili bez použití klimatizace. Potom by byly asi dojezdy mnohem kratší. Spíše by mne zajímalo, kam Enyaq dojede v zimě při -15 C se zapnutým topením a zmrzlou baterkou.
Proč zase exhumovali tady tu hloupou propagandu?