- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toľko kecov o MPV a ani slovo o KIA Carens, ktorá mnohe z tých vozidiel v člôánku hravo prekonáva. Stačí si pohľadať testy.
Nafťáci, uvědomte si to, diesel pomalu, ale jistě vymírá. Těchto propagací proti dieslům bude přibývat. Za chvíli to už nebudou je články v tisku, přijdou i zákazy a omezení. Aféra dieselgate není žádný výkřik do tmy, to jsou reálná fakta o opravdové "(ne)ekologičnosti naftových aut.
a příští rok začne stejná reality show na téma benzín....
Ségra nedojela s pětiletým Fordem Galaxy a třemi malými dětmi napřed z Prahy do Jizerských hor a následně do Itálie, skončili ve Švýcarsku... Pokaždé závada v elektronice... Takový prima, spolehlivý, německý bourák...
Jejda, napřed se to neposlalo a pak jo...
Ségra s pětiletým Fordem Galaxy nedojela se třemi malými dětmi napřed z Prahy do Jizerských hor, potom nedojela do Itálie, skončili v penziónu ve Švýcarsku. Prima německý bourák, takový spolehlivý...
svět motoristy prochází obrovskou proměnou, už mám jedenáctý nový auto a ten pokrok a vývoj je obrovskej, s malýmí dětmi jsme cestovali stopětkou, 30 kW, podvozek ke kočárku se dal do kufru, musela se oddělat kolečka, korba na střechu, děti se naskládaly na zadní sedadlo a to nejmenší se vozilo nad mororem, tam byl takovej prostor, tak se tam hodilo a už se jelo k moři, nic nám nechybělo, žádnej šarón ani alhambra, jo to byly časy, dnes mám samozřejmě, tak jako ostatní, nejnovější SUV s pohonem všech kol, 112 kW, velkým kufrem, samo to brzdí, skoro samo to jezdí, čte to značky a peskuje mně to za jejich nedodržování, samo to svítí a umí to přepínat dálková světla, když usnu, tak mě to vzbudí, taky to pozná, že prší, má to jednu nevýhodu, že s tím pořád čekám někde v kolonách, takže zatímco bych byl se svou starou stopětkou už dávno v Bulharsku, tak se svým krásným SUV bych stál někde u Mariboru, proto už do Jugoslávie raději nejezdím, stačila mně ve čtvrtek 10 km kolona, kterou moje sofistikovaný SUV zvládlo ujet za jednu hodinu
"Problém je, že zrovna takový kočárek tam nakonec nedáte nikoli z prostorových důvodů, ale proto, že nákladová hrana je vysoko." Mám srovnání SUV a Kombíku a právě kvůli té vysoké hraně se do SUV nakládá podstatně lépe a hlavně vyndavá - nemusím nic lovit kdesi dole vzadu, ale mám vše "pod nosem".
Nechápu, proč si vůbec i s rodinou kupovat tak velké auto. Zoufalé jízdní vlastnosti a stejně většinu času v něm jezdí jeden člověk. Asi auto pro ty, co milují převážení spousty zbytečných krámů.
Tři děti v sedačkách jsou krámy na převážení jako dělané.
V okolí tento problém řešilo několik rodin, které překročily standard žádné až dvě děti.
Pro tři děti v sedačkách na trhu moc aut není i octavie byla úzká.
Úplne najlepšie je kúpiť si benzínové MPV a prerobiť ho na LPG, resp. kúpiť ho už s LPG namontovaným od výrobcu. Podľa toho by som rodinné MPV vyberal: či a ako zložito sa dá do auta LPG namontovať. Napr. škodovácke, resp. volkswagenovské turbo motory sa na prestavbu moc nehodia. Ideálne sú motory bez turba, lenže tých je už zúfalo málo - napadá ma len Dacia a Toyota. A Mazda, ale tá už nemá v Európe MPV v ponuke.
No, s tou Mazdou, Toyotou nevim...
Kdesi jsem četl že motory s proměnným časováním ventilů na to úplně ideální nejsou. Proto jsem to zatím u Versa neřešil.
Ale pokud někdo víte víc určitě se rozepište ;)
MPV mi zoufale chybí v nabídce Škody již několik let. Ale objevila se naštěstí Dacia Lodgy. Za bezkonkurenční cenu velké/malé auto, kde laciné plasty a technické zastaralosti prominu. Berlingo je také zajímavé, hlavně posuvnými dveřmi, ale cenově je už jinde a hlavně je takové moc krabicoidní.
Co byste chtěl za 250 tis. Kč, nebo kolik ta nová Dacia Lodgy stojí (laciné plasty mají i luxusnější vozy)...pak ještě Dacia Logan MPV, ta snad je v základu pod 200 tis....
Osobně bych to nechtěl, je to odnož Renaultu....aspon ty Dacie mají odpovídající cenu své kvalitě, narozdíl třeba od Renaultu (Espace, Scenic...vskutku předražené krámy)