Diskuze
Na koncert za volant. Hraje líp auto, nebo hi-fi za 1,5 milionu?
Děkujeme za pochopení.
M46a10r14t36i29n 53T52e82s25á93r61e78k
Po prujezdu D1 nebudete chtit poslouchat radio vubec a jak bylo receno radsi si za ty penize koupit neco domu nez do auta.
M58a25r94c10e72l 50B75a54k31o70š
Clanok je od veci. Robi senzaciu voci niecomu na co nema. Tie top hifi reprosustavy som pocul. Toto sa nikdy neda zrovnat. Jablcka s hrustickami. Okrem toho:
- porovnavate 10 nasobny cenovy rozdiel
- porovnavate multichanel so zvukovym procesorom a s klasickym stereom,
- 12 kanalovy 1400 W zosilovac v triede D moze mat dva kilo a spravite ho za 100 euri, kdezto 2 kanal v triede A a s vykonom 1200 W bude mat cez 20 kg,
- mylite si reproduktor a reprosustavu, ked uz, v tabulke ma byt 8 vs 19,
- ak ste chceli zazit waw efekt, aj do tej klasickej sustavy sa da zaradit zvukovy procesor a dalsich 5 reproduktorov so subwoferom, to uz bude cena bliziaca sa k 3,0 mil.,
- ta stereo zostava za 1,5 mil. je fakt top referencia, ozaj sa to neda porovnat,
- reproduktory maju sice podobne technologie, materialy ale urcite tie z auta nedosahuju v urcitych parametroch tym v hifi sustave
R10a96d11o63v40a66n 41M90a45k35o64v15s10k72y
Mam V90 bez scross-country upravy a nahodou i vcetne techto repraku(ja bych si je tam nekoupil) V normalnim aute kdyz jedete je celkem hluk, ne tak ve V90. hudbu v obyvaku si neuziju, protoze tam delaj ramus deti, zato kdyz jim v aute pustim nejakou hezkou hudbu tak jsou zticha :-) navic v aute kdyz ridite se neda delat nic moc dalsiho nez poslouchat hudbu. Sluchatka jsou do auta zcela nevhodna, protoze neuslysite zvuk sanitky atp. Coz uz je i tak ve V90 celkem problem a vetsinou ji slysim az na posledni chvili a to nemam pustenou hudbu nijak nahlas. Kazdopadne kupujde si kdo chce co chcete, ja mam nahodou B&W a hraji paradne :-) Prezil bych to bez nich, ano prezil :-)
L16u80k28á59š 72M16a60l20v83i53n56s10k51y
Řekl bych, že interiér auta je docela ideální prostor pro ozvučení. Sice tam jsou skla od kterých se zvuk odráží ale zbytek tvoří materiály, které zvuk dobře pohlcují, takže tam nedochází k násobným odrazům. Myslím, že průměrný obývák si v tomto smyslu vede hůře.
M62a57r16c19e65l 10B74a10k17o35š
Je to naopak nevhodny priestor. Vela skla. Nesymetria. Nemoznost umiestnit stredove a vyskove repro do idealnej posluchovej roviny. Repro v dverach musi mat nizsiu stavbu. Tazko tlmitelne a netuhe ozvucnice. Hluk.
M65i22c84h50a33l 58T36r23i53s25k31a
Nejlepsi muzika do auta? Busso 3L!
M93a90r31t26i81n 24K20o88k23e57š
Otázkou je, kolik času člověk stráví v autě a kolik doma. Obecně auto je jedno z nejhorších akustických prostředí, odhlédneme-li od ruchů, pak je to členitý prostor s různými materiály a posluchači sedícími v různých částech malého interiéru a také - reproduktory a vůbec veškerá elektronika tam musí přežít šílené rozsahy teplot. Dříve jsem holdoval autohifi a montoval si do aut ukrutně drahá multimédia Alpine, Phase Evolution atp., ale dnes bych si radši koupil lepší aparaturu domů, protože doma má na to člověk klid.
Tím neříkám, že za přiměřenou cenu není lepší připlatit si za lepší audio v autě, nicméně když si to pak prohlédnete, co se tam montuje, a orientujete se alespoň trochu v používaných materiálech, musíte se tomu zasmát, přesně jak píše Jan Richter. Vesměs se platí za značku a značkově naladěný DSP, repro jsou jen o málo lepší než nejlevnější papíráky, všechno jede přes parametrický ekvalizér, loudness aj. tak, aby bylo možné použít levný hardware. Výhodou auta je, že zkreslení a limitaci dlouhou dobu nepoznáte, protože zaniká v okolním hluku.
G25e77o43r38g 26K97o15m34b72e97r55e61c
Ja mam v aute repraky harman/kardon a jsem maximalne spokojen. Pravda taky nejsou zrovna levny.
D46a86n65i37e60l 57N39. 13P84o29k68o65r83n91ý
Pokud chci mít v autě kvalitní zvuk, bude to jednodušší pomocí sluchátek. A za zlomek ceny
J83a84k64u20b 92Z76o58u81b68e71k
I když budete mít sluchátka se zapojením okolního ruchu, nebude to zrovna bezpečné pro ostatní účastníky provozu. Dnes jsem zrovna viděl při cestě do práce jednu šílenou cyklistku se sluchátky. Zmateně se rozhlížela při jízdě po chodníku...
J89a30n 19M25a48c89h57á94č
To já si pamatuju,že jsme na zadním okně naší Lady 1600 měli samolepku ,,Jezdím na Castrol GTX " (samozřejmě že ho v životě neviděla,jezdila na M6AD )
a v autě potvrzení o zaplacení poplatku za rádio.Kvalitní přednes na dlouhých vlnách,kde jsme poslouchali Zákrutu a Zelenou vlnu Hvězdy ,obstarávali dva sovětské reproduktory o výkonu 2x15W......
J45a69k79u93b 58Z81o37u65b28e13k
Auto se nikdy nevyrovná místnosti s dobrou akustikou. Tím porovnání končí dříve, než začalo...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...