- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zádi e-tronu S dominuje LED pás spojující koncové svítilny a poměrně výrazný difuzor. Svažující se páté dveře verze Sportback ubírají na koeficientu čelního odporu vzduchu dvě setiny | foto: Martin Sznapka
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Audi do elektromobility hodně šlape. V koncernové strategii bude totiž elektrifikace hrát prim v segmentu luxusnějších aut. K současné nabídce dvou karosářských variant e-tronu v brzké budoucnosti přibude ještě e-tron GT sdílející platformu i design karoserie s Porsche Taycan.
Současně s ním přijde menší a dostupnější SUV Q4 e-tron využívající koncernovou platformu MEB, na níž jezdí třeba Škoda Enyaq iV. Do třetice pak připravuje Audi společně s Porsche úplně novou platformu PPE pro luxusní segment aut s čistě elektrickým pohonem, ta bude pracovat s napětím 800 V a její pokročilý systém chlazení baterií umožní extrémně vysoký nabíjecí výkon až 350 kW. Tolik teoretický úvod do ingolstadtské elektromobility včera, dnes a zítra. Teď pojďme na e-tron S.
Připojte se ještě dnes a získejte: