Zádi e-tronu S dominuje LED pás spojující koncové svítilny a poměrně výrazný difuzor. Svažující se páté dveře verze Sportback ubírají na koeficientu čelního odporu vzduchu dvě setiny | foto: Martin Sznapka

Výzva přijata! Umí Audi e-tron S Sportback jezdit smykem?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
E-tron S je úplně první elektromobil na světě, v jehož sadě oficiálních fotek najdete smyk. Challenge accepted, takže jsme vzali e-tron na sníh do „Špindlu“, abychom vyzkoušeli, jestli je to opravdu záblesk naděje, nebo jen „fejkový“ marketing lakující elektrickou budoucnost na růžovo.

Audi do elektromobility hodně šlape. V koncernové strategii bude totiž elektrifikace hrát prim v segmentu luxusnějších aut. K současné nabídce dvou karosářských variant e-tronu v brzké budoucnosti přibude ještě e-tron GT sdílející platformu i design karoserie s Porsche Taycan. 

Současně s ním přijde menší a dostupnější SUV Q4 e-tron využívající koncernovou platformu MEB, na níž jezdí třeba Škoda Enyaq iV. Do třetice pak připravuje Audi společně s Porsche úplně novou platformu PPE pro luxusní segment aut s čistě elektrickým pohonem, ta bude pracovat s napětím 800 V a její pokročilý systém chlazení baterií umožní extrémně vysoký nabíjecí výkon až 350 kW. Tolik teoretický úvod do ingolstadtské elektromobility včera, dnes a zítra. Teď pojďme na e-tron S. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se