Diskuze
Česká specialita: Škoda Favorit jako veterán za sto třicet tisíc
Děkujeme za pochopení.
J48a19n 20M34a48c48h14á97č
Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....
P90e31t60r 76Č10e54r28v10e83n68ý
Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.
J13a79n 42D46l68o17u74h69ý
To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc
J10a21k75u60b 23N71o77v98á47k
Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.
T14o12m29á22š 55Z14e91m95á13n32e78k
Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.
M49a59r40e18k 39J45a38n77e87č79k41a
Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.
O86d81s49t10r46a63n52ě35n57ý 57U75ž50i49v64a84t95e56l
M60i61c44h51a83l 36J48a31r59o34š
Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.
V89a82š63e93k 17Ř79í26h49a
Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.
P38a22v13e94l 87J82e81ř87á62b37e47k
Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.
J24a55n 42H81u39t57a49ř
Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.
R73o12m55a11n 77K86o39z81e44l
Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.
A73d92a80m 42P69r48a44ž66á43k
Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)
A57d66a55m 68P11r47a84ž93á21k
A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!