Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Česká specialita: Škoda Favorit jako veterán za sto třicet tisíc

Každá země s automobilovou tradicí má nějakou anomálii. V Německu šplhají do galaktických výšin ceny trabantů, Italové nevědí, kolik by si řekli za díly na staré fiaty. A v Česku najdete nabídku na Škodu Favorit za sto třicet tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J48a19n 20M34a48c48h14á97č

5. 11. 2019 18:08

Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....

0 0
možnosti

Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.

1 0
možnosti
JD

J13a79n 42D46l68o17u74h69ý

29. 10. 2019 8:18

To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc

1 0
možnosti
JN

J10a21k75u60b 23N71o77v98á47k

28. 10. 2019 22:22

Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.

0 0
možnosti
Foto

Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.

0 0
možnosti
MJ

Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
MJ

Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.

4 0
možnosti

V89a82š63e93k 17Ř79í26h49a

28. 10. 2019 17:33

Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.

1 0
možnosti
PJ

Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.

5 0
možnosti
JH

J24a55n 42H81u39t57a49ř

28. 10. 2019 17:31

Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.

2 0
možnosti
Foto

R73o12m55a11n 77K86o39z81e44l

28. 10. 2019 17:40

Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.

0 0
možnosti
AP

A73d92a80m 42P69r48a44ž66á43k

28. 10. 2019 16:55

Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? 8-o Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)

10 1
možnosti
AP

A57d66a55m 68P11r47a84ž93á21k

28. 10. 2019 17:01

A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!