- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....
Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.
To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc
Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.
Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.
Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.
Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.
Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.
Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.
Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.
Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.
Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)
A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?