Diskuze

Česká specialita: Škoda Favorit jako veterán za sto třicet tisíc

Každá země s automobilovou tradicí má nějakou anomálii. V Německu šplhají do galaktických výšin ceny trabantů, Italové nevědí, kolik by si řekli za díly na staré fiaty. A v Česku najdete nabídku na Škodu Favorit za sto třicet tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J73a47n 55M71a23c86h78á73č

5. 11. 2019 18:08

Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....

0 0
možnosti

Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.

1 0
možnosti

J96a53n 84D75l83o77u60h98ý

29. 10. 2019 8:18

To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc

1 0
možnosti

J88a98k62u15b 15N86o78v42á93k

28. 10. 2019 22:22

Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.

0 0
možnosti
Foto

Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.

0 0
možnosti

Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.

4 0
možnosti

V22a77š33e14k 89Ř95í10h56a

28. 10. 2019 17:33

Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.

1 0
možnosti

Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.

5 0
možnosti

J69a89n 83H13u11t25a79ř

28. 10. 2019 17:31

Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.

2 0
možnosti
Foto

R19o80m34a26n 75K33o95z45e29l

28. 10. 2019 17:40

Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.

0 0
možnosti

A76d97a54m 37P63r31a73ž96á21k

28. 10. 2019 16:55

Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? 8-o Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)

10 1
možnosti

A71d88a28m 21P26r25a39ž86á68k

28. 10. 2019 17:01

A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?

0 0
možnosti