- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K těm českým přezdívkám: O Masařce a Motýlkovi jsem nikdy neslyšel, ale je možné, že tomu tam někdo říkal. Ale divím se, že jste vynechali tu úplně nejlegendárnější přezdívku ze všech, jakou kdy vůz Mercedes-Benz dostal, totiž Piano.
Úplně v tom vidím Tannera a Schimanskiho
"Předchozí model měl součinitel odporu 0,41, nová generace přinesla zlepšení na 0,36 a byla ve své době v tomto ohledu světovou špičkou."
Tak určitě
Zlatá doba automobilismu, kdy o vývoji rozhodoval trh (potažmo zákazník) a ne ekofanatici v Bruseli
bože, zlatá doba, kdyby všechny diesely čoudily jako tehdy.....to by opravdu bylo úžasné.....ruka trhu - spolehlivé a skoro zadarmo, no kat, no EGR, no DPF.....
89 kW, dneska to některým nestačí v Oktávii a mají připomínky
Autor se trochu zamotal do těch označení. Předchozímu esku w116 se říkalo velké piáno, nic s čínou a už vůbec ne stará čína (nikdo nemohl věděl že bude nějaká nová). To že si to pak v devadesátkách pár dovozců pletlo a začali říkat čína oběma generacím protože je neuměli odlišit je spíše okrajová kapitola.
No a to údajné zhubnutí o čtvrt tuny by si také zasloužilo trochu rozvedení....
Myslím, že se mu říká Číňan, nikoli Čína.
Tak se na to jeste podivejte ! Je to takovy vetsi a zaoblenejsi Zigulik