Diskuze
Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst
Děkujeme za pochopení.
T11o72m69á95š 64K89u90c38h58a67ř
Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl.
O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne.
J14a18n 40F55r17o70l13í73k
Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.
J35i49ř72í 58K69ü92h56r
A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?
P61e77t87r 96M29i88c95h11a80l
Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.
......
Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?
J75o38s65e40f 33Š46o84l42t84e18s
Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.
J58o93s45e45f 62Š96o39l94t41e26s
Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.
P47e40t79r 23M44i86c11h92a19l
Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.
J70a12n 37M63a26l51ý
To je zase ale blbost Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).
J40o79s36e49f 16T87i49k21v98a20r25t
Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.
J24a89n 67B34a57r78t63á49č95e24k
Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.
M52a31r53t75i71n 23M16o31t39y28č93k32a
takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...
A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.
J27i12ř54í 34K38ü96h29r
Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?
V80l13a29d72i20m35í83r 22F90i47b86i67g12e30r
Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...