Diskuze
Auto po velké vodě nestartujte. Mnohdy je lepší se ho zbavit
Děkujeme za pochopení.
objednavkasvacin
se musim smat, zbavit se zaplavovayho auta :)
to je bud neprodejny, nebo jenom podvodem kdy se toto zamlci . opravdu super rady.
mahof
No,to snad ne..??
Hloupější článek jsem dnes jěště opravdu nečetl a to jsem na netu zhruba od pěti hodin...Má tohle být snad návod pro nepoctivé prodejce??Věta ,,A nejlepší bude zbavit se ho" je opravdu úžasná!! Vážený,takovéto auto by se v bazaru nemělo už NIKDY !!! objevit,jelikož už v žádném případě nebude plnit tu původní funkci,co plnit má..To je spolehlivě a hlavně bez PORUCH majiteli sloužit...To,že se voda asi dostane úplně všude a poničí interiér,nepochopí asi jen 65 učitelka na mateřské dovolené.Práci na modernějších autech asi bude jednodušší zadat autoservisu-OPRAVDU ...???? Tak to by mě nenepadlo.Dodnes jsem si myslel,že si 535 D opravím sám ,doma v garáži.Děkuji za upozornění...Na vašem místě,bych uvažoval o změně oboru,protože tohle vám vyloženě nejde. M.Hofmann Trutnov
Hroznej puberťák
Re: No,to snad ne..??
"Zbavit se ho" nemusí nutně znamenat zamaskovat zatopení a strčit do bazaru. Jde to prodat i tak, ať si s tím dělá kdo chce co chce. Já třeba zatopené auto (modelu, který mě zajímá) klidně vykoupím - na díly. Ovšem prodávající asi bude poněkud zklamaný z výkupní ceny...
lks0079
páni teoretici
Tady se to zase hemží teoretikama, to je hrůza....
Znal jsem jednoho, kterýmu se poštěstilo hupsnout Felicií do rybníka, byla zatopená až po zrcátka. A jelikož se s tim moc nebabral, tak akorát vyměnil baterku a filtry, auto strčil na 14 dní do garáže kde pustil na plný kule přímotop. Pak normálně nastartoval a jezdil tim autem ještě 3 roky než ho prodal ....
Takže všechno jde, jen je to o tom si to vyzkoušet, než začnu psát sáhodlouhý teoretický články, co všechno nejde....
habr
Re: páni teoretici
Je rozdíl mezi rybniční vodou a náplavou při povodni. Ale to nepochopíš, když jsii ze sebe vyplodil takový příspěvek.
almoqbil
No jasně
je nejlepší se ho zbavit...někdo si ho koupí, aniž by měl tušení, co má za sebou. Ale co, však ať si popovodňové radosti užije taky nějakej jinej chudák, že jo
JeFFik
Re: No jasně
No to víš, aby ti básníci, co tady básní o tom, jak je výhodný kupovat starý šroty, věděli do čeho jdou.
A podotýkám že v Německu záplavy bývají taky.
alčawirth
SUPER
To zas bude v Áčkách nabídka zánovních vozidel z garancí původu a kvality
lůvejroznec
Re: SUPER
Takových jsou plné všechny bazary. Pokud kupující není opravdu odborník, snadno koupí "problém". Zlaté nové.
A22
"Nejlepší je se auta zbavit, s tím ovšem bude potíž.
Na vyplavená auta si autobazary a zájemci o ojetiny dávají po záplavách pořádný pozor." Tak se mi zdá, že autor článku vybízí čtenáře k podvodu. Co je to za exota
lůvejroznec
Re: "Nejlepší je se auta zbavit, s tím ovšem bude potíž.
Čech
Deleter
Mno,
nejsem si tak stoprocentně jistej, jestli se voda dostane komplikovaným sacím potrubím až do válců (rozhodně však ne do všech). Nevím, jak by se dostala do baterky, do chladicího okruhu a do ostřikovací flašky. V článku není zmíněna brzdová soustava, ale tam se voda taky nedostane.
Co je fakt, že se voda dostane všudemožně do dutin a hlavně do elektroniky a ta na to holt dělaná není.
A prodávat plaváčka bez upozornění je podvod.
chekov
Re: Mno,
v nejhorším případě se voda dostane do dvou válců. V nejlepším do žádného, ale bude jí plné sání, takže pokud se někdo pokusí nastartovat, tak si propláchne motor.
Sice se voda nedostane do brzdového okruhu, ale může se dostat s vodou bordel mezi destičky a kotouče, ložiska, náboje, klouby na nápravě, řízení... Rozvodovému řemenu taky několikadenní byhenní koupel neprospěje...
tmf
tak si představuji
chodím už třetí den kolem hromad bahna, vyhazuji nábytek, odklízím naplavený bordel, nevyspaný, nejde elektřina a já se zbalím a pádluji do nejbližší internetové kavárny, sednu a pročtu si informace jak se postarat o auto které mi ta pitomá voda také zatopila a kapr mi tam plave pod palubkou
peetan
Re: tak si představuji
přesně tak, souhlasím, když mi plaval celý barák, na auto nebyl čas a hlavně v souvislosti s ostatními škodami peníze (že by vám pojišťovna dala nějakou zálohu jsem vyzkoušel na vlastní kůží - NE !) A navíc pojiš´tovna byla trochu liknavá, co se s autem bude vlastně dělat - zda opravovat či nikoli. Takže když servis udělal rozpočet, pojišťovna to shledala jako totálku a auto mezitím zaplavené hnilo 14 dní bez jediného úkonu v servisu. Já jen stačil druhý den po povodni vyndat poměrně drahé audio, když jsem viděl, jaké škody na něm bahnitá voda spolu s elektrolýzou provedla a jak odpadávaly jednotlivé součástky z plošného spoje, nedělal jsem si iluze o ostatním. PS : a do baterie sice nenateče, ale zkratem byla také zničená
Hanez
Utopenec
Utopene auto opravit jde, jen to chce 2-3 mesice casu a velkou garaz. S kamaradem jsme tak v roce 2000 dali dohromady zanovni Octavii, ktery jeji puvodni majitel odepsal, nebot mela vody po zpetna zrcatka. Muselo se vsechno rozdelat, vystrikat wapkou, osetrit dily olejem, vsechny kontakty vhodnou chemii apod. Vymenil se v podstate jen akumulátor a sedacky. Prace tedy opravdu hodne, nicmene auto jezdi i dnes a krome mirne koroze dveri od kufru je celkem OK.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...