Diskuze

Horko ničí autobaterie, nechte ji proměřit

Mrtvá autobaterie, to je závada, na kterou se připravujeme spíše s klesajícími teplotami. Zničený akumulátor ovšem překvapil mnoho motoristů i v letošních tropech. Vybrat novou baterii pro starší auto je jednoduché, u těch nových vybavených systémem start-stop to už může být věda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J54a10n 21D69l43o28u39h91ý

29. 8. 2018 10:27

Ja mam 1 baterku vzdy ve forote. Do vsech mych aut stoji baterka cca 800 az 1000kc. Cili nejakou udrzbu nejak neresim. Baterky dobijim procesorovou nabijeckou 1x rocne. Kdyz se nahodou stane, ze baterka klekne, tak proste vezmu tu baterku, co mam ve forote a jede se dal. Treba u Opelu je ale nevyhoda, ze uzivatel nepozna, ze se baterka vybiji. Startuje to furt normalne a pak jednoho dne, to proste zmeri malej proud, otocite klickem, a nic starter se natvrdo rovnou odpoji ;-D, Pritom baterka by jeste motorem otocila...

0 0
možnosti

V článku chybí celkem podstatná zmínka proč mnohdy nová aftermarketová baterie nevydrží to co ta původní z fabriky - mnoho moderních aut má battery management a nová baterka se musí do auta nakódovat. Stále to celkem mnoho lidí (ba co hůř i mechaniků) neví, a když se k tomu připočte nekvalitní baterie sama o sobě (a značka v tom paradoxně nehraje až takovou roli, viz. propad varty) tak je pak o problém postaráno.

1 0
možnosti
JD

J40a73n 50D84l21o19u56h52ý

29. 8. 2018 10:31

Tak treba Ford v roce 2008 prodaval baterie Motorcraft brandovane aka "Ford" a ty mely nejaky "super-reseni" na bazi stribra. Takova baterka opravdu vydrzela v aute v pohode presne 10 let, bez jakekoliv udrzby. Dnes Ford baterka je vlastne Varta. Cena je stejna jako pred 10 lety za motorcraft ale jiz se jedna pouze o obycejnou baterku R^

0 0
možnosti
MK

Na vojně jsme měli v úloženkách baterky staré 20 let. Já mám v autě baterku 10 let a to je dvoulitrovej nafťák. Stačí málo. Držet baterku pořád nabitou.

4 0
možnosti
AS

Žena má v desetiletém autě původní baterii, některé automobilky používají slušné dodavatele, to jezdí 5000 km ročně a baterie se dobijí jen v autě, nikdy se nepřipojila na externí dobíječku,

parkuje v podzemkách , kde baterie nemrzne

2 0
možnosti
PH

P35e22t87r 51H21r56a34b43ě

29. 8. 2018 11:49

Tak to se připravte, že vám v brzké době jednoho dne zavolá, at ji přijedete odtáhnout.-))

0 0
možnosti

Mam baterii Dynalite 60 Ah ve Škodě Favorit na LPG již od roku 2007. A pořád drží. Tak jsem zvědavý jestli přežije i tuhle zimu. Auto jezdí každý den. Ale jen couračky. Jen cca do 15tis. za rok.

2 0
možnosti
PM

P36e68t17r 98M22i54c79h42a59l

28. 8. 2018 10:25

Tak až klekne, doporučuji vyměnit rovnou celé auto. :-)

2 0
možnosti
PS

Můžu potvrdit, po 4,5 letech mi pred tydnem ze dne na den odesla totalne baterie. A to s autem jezdim skoro denne.

0 0
možnosti
Foto

Ja si tenkrát schválně nekoupil úplně bezudrzbovou baterku. Staci dolit destilku a drzi dal...

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PM

Zajímavé. Já mám v dieselu baterku 66 Ah od výroby, má přes šest let a pořád drží. Dobíjel jsem ji dvakrát za celou dobu. Podle autora by už asi měla být po smrti.

2 0
možnosti
MP

Říká se, že autobaterie z výroby vydrží nejdýl

1 0
možnosti
HK

Je fajn to každé léto opakovat, ale chybí celkem důležité info, že u velké části start/stop aut je potřeba nastavit diagnostikoi že došlo k výměně baterie...

5 0
možnosti

Jakto? To mě zajímá, můžete to specifikovat?

0 0
možnosti