Financial Times byl jedním z prvních deníků, které zavedly platební bránu. Peníze začal po čtenářích, kteří si jeho články vyhledali na internetu, požadovat v roce 2002.
V roce 2011 jej v tomto revolučním kroku, jenž změnil komerční model tištěných médií, následoval list The New York Times (NYT), připomněla agentura Reuters. NYT v listopadu sdělil, že má více než tři miliony on-line předplatitelů a více než čtyři miliony předplatitelů celkem.
V případě Financial Times tvoří digitální předplatitelé více než tři čtvrtiny abonentů. Růžově tištěná papírová verze je stále zisková, uvedla firma.
Čtenáři internetové verze listu se od roku 2007 museli registrovat. Když za měsíc přečetli jistý počet článků a chtěli jich více, byli požádáni o platbu. Od roku 2015 pak deník zavedl model, kdy čtenář za měsíční poplatek získá přístup k většině obsahu.
Loni se provozní zisk listu vyšplhal na 25 milionů liber (zhruba 753 milionů korun) a provozní tržby stouply na 383 milionů liber.