„Rozhodli jsme se, že v rámci již zavedeného seriálu Sestřičky otestujeme nový reklamní formát TopView na TikToku a jeho prostřednictvím napoutáme návrat oblíbeného hrdiny i u mladší cílové skupiny. Výsledek předčil naše očekávání, díky prémiové pozici videa a jeho automatickému přehrávání jsme oslovili 560 380 uživatelů a dosáhli 1 953 570 impresí. Celkový click-through rate (CTR) byl 8,89 procenta, což je dvojnásobek průměrného Facebook engagementu,“ popsal marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.
Doplnil, že přidanou hodnotou kampaně bylo i to, že využití nového formátu neuniklo pozornosti nejen fanouškům, ale i samotným influencerům.
„Spousta lidí si myslí, že TikTok je platforma pro děti. Ano, publikum na TikToku je mladší než například na Instagramu, takže je potřeba personalizovat reklamu tak, aby zapadla do organického obsahu. Na druhé straně více než 60 procent všech aktivních uživatelů je u nás starší 18 let, takže pro spoustu firem jde o velmi relevantní marketingový kanál, se kterým můžeme v Česku díky našemu partnerství s TikTokem zasáhnout vice než milion uživatelů,“ uvedl Jan Pátek, CEO Business Factory.
27. srpna 2020 |