Do Panoptika přicházely pochvalné esemesky, v Plzeňce s výsledkem nesouhlasí a u Kulisáka Václava vyměnili kuchaře.
Plzeňka (Recenzi čtěte zde)
Zdeněk Horalík s textem nesouhlasí. "Lidé volali celý den po otištění recenze. Říkali, že rozhodně nebyla pravdivá. Zastali se nás, někteří dokonce chtěli psát do redakce. V recenzi je totiž kritizována naše obsluha. Já sám nevím, nebyl jsem u toho."
Restaurace Panoptikum (Recenzi čtěte zde)
Majitele a provozního Marcela Ulmana hodnocení potěšilo. "Recenze na naši restauraci byla kladná. Došly nám ohlasy od známých, posílali pochvalné esemesky. Lidé to asi sledují. Ale nezaznamenal jsem, že by nám díky tomu nějak výrazně přibylo zákazníků," tvrdí Ulman.
La Bouchée (Recenzi čtěte zde)
Provozního restaurace Jana Dubovského na recenzi upozornili sami hosté. "Sledují je v MF DNES. Počet zákazníků to ale neovlivnilo. Máme poměrně stálou a specifickou klientelu, zvláště na polední menu," soudí Dubovský.
U Kulisáka Václava (Recenzi čtěte zde)
Provozní Zdeňka Bušková se po přečtení hodnocení rozhodla k razantnímu kroku. "Já jsem po té recenzi vyměnila kuchaře. Věděla jsem, že to bude potřeba, a tak jsem k tomu řešení přistoupila. Chodilo k nám potom určitě méně lidí, protože recenze nebyla právě pozitivní," říká Bušková.
Za Sedmero v Útěchově. (Recenzi čtěte zde)
Hodnocení si všiml vedoucí i návštěvníci. "Byli jsme rádi, že se objevilo v novinách. Mohli jsme si říct, že to děláme dobře," pochvaluje si provozní Igor Michálek. Recenze podle něj vzbudila zájem u lidí a do restaurace přišli noví hosté. "Hned ten týden přišli lidé s tím, že o nás četli a že chtějí naše meníčko taky vyzkoušet. Odcházeli spokojení," dodal provozní.
Cejl-on (Recenzi čtěte zde)
Provozní Kateřina Kotoulová považuje hodnocení za neobjektivní. "Recenze o naší restauraci byla jedna z těch méně příznivých, bohužel. Nemyslím si ale, že byla objektivní," soudí Kotoulová. Podle ní ji zákazníci podpořili. "Říkali mi, ať si z toho nic nedělám. Myslím, že nás to ale nijak nezasáhlo," uvádí provozní.
Piazza (Recenzi čtěte zde)
Provozní restaurace Vratislav Volný o hodnocení podniku v centru Brna neslyšel. "Vůbec o té recenzi nevím. Ani jsem si nevšiml, že by k nám chodilo více nebo méně lidí, takže nás nejspíš ani nijak neovlivnila."
Thalie (Recenzi čtěte zde)
Provozní Darin Rozsíval plánuje text zveřejnit na firemních stránkách. "Recenzi o naší restauraci mám schovanou, možná ji dám na náš web."
Restaurace Rubín (Recenzi čtěte zde)
Provozní restaurace Tomáš Cvrkal má k hodnocení výhrady. "Recenzentka psala, že tady bylo zakouřeno a neútulno. To podle mě není pravda. Navíc v době podávání obědů se tady vůbec nekouří," míní Cvrkal. Recenzi však považuje za příznivou. "I když si autorka protiřečila. Psala, že grilovaná zelenina byla připálená, ale chutnala jí," řekl.
La Strada (Recenzi čtěte zde)
Vladimír Pálenský, který v pizzerii pracuje jako provozní, pozoruje, že do podniku přichází více lidí. "Nevím ale, jestli je to díky recenzi. Myslím, že máme více zákazníků spíš proto, že jsme se sami zlepšili," uvažuje Pálenský.
Zlatá muška (Recenzi čtěte zde)
Majitel restaurace Petr Herman si myslí, že autorka má jiné představy, jak by mělo menu vypadat. "Klidně bych se s ní o některých věcech pobavil nad kávou. Myslím ale, že hodnocení bylo docela pozitivní," říká Herman.
Boulevard (Recenzi čtěte zde)
Miroslav Godleský nezaznamenal, že by hodnocení ovlivnilo návštěvnost. "Na naši restauraci je recenzí víc, a to nejen v novinách. Návštěvnost je u nás ovlivněna spíš divadlem. Nejvíc lidí k nám totiž chodí před představením. No a na meníčka zase chodí lidé z kanceláří, takže nás recenze až tak moc neovlivňují."
Nové recenze jídlaOd příštího týdne začne v příloze MF DNES a na brno.iDNES.cz vycházet nový seriál recenzí restaurací. Hodnocení kritiků si budou moci čtenáři přečíst každé pondělí. Autoři se zaměří na kvalitu kuchyně, obsluhy a servisu v podnicích na celé jižní Moravě. |