Samsung počínaje 19. zářím spustil po celém světě program výměny vadných kusů modelu Note 7 za nové. K prvním zákazníkům se dostal zejména v domovské zemi - Jižní Koreji, a právě tam se už po několika dnech od spuštění výměn objevily další stížnosti.
Vše o defektních Notech 7 |
Deník Korean Herald informuje hned o několika případech, ve kterých se vyměněnému Notu 7 přehřívala baterie a také se neuvěřitelně rychle vybíjela - údajně o 1 % každou vteřinu. Poté se také zařízení odmítalo nabít nad kapacitu 10 %. Po kontaktování zákaznické linky technik doporučil, ať zařízení zákazník odpojil od nabíječky - údajně z obavy aby telefon neexplodoval.
Zařízení se údajně vybíjejí rychle, i když jsou připojena k nabíječce. Dokládá to na příkladech dvou uživatelů - jeden tvrdí, že se telefon i během nabíjení vybil při používání ze 75 na 49 % za necelých 40 minut, další zase u svého vyměněného modelu pozoruje, že se baterie vybíjí zhruba o 15 % za méně než 30 minut.
Samsung se k problémům s vyměněnými modely zatím nevyjádřil.
Že ale nemá celou situaci stále plně pod kontrolou, je zjevné také i z informace, že na jihokorejském trhu posouvá opětovný návrat do prodeje tohoto modelu z konce září na říjen. Na našem trhu se Note 7 objeví znovu pravděpodobně až v listopadu.