Sestava sedmi krátkých spotů, ve kterých Microsoft zesměšňuje proces tvorby nových iPhonů 5s a 5c a zlehčuje jejich míru inovativnosti, se s příliš kladnými reakcemi nesetkala. Laická i odborná veřejnost videa označila za laciná. Ostatně, videa sama tak také trochu vypadala. Namísto vysokorozpočtových reklam šlo o klipy natočené doslova za pár korun. I herecké výkony se staly terčem kritiky.
Microsoft, který po konfrontační kampani nesáhl zdaleka poprvé, tedy krátce po uvedení klipů uznal, že tento vtípek mu nevyšel. "Kampaň měla být veselým rýpnutím do našich přátel v Cupertinu," řekla tisková mluvčí Microsoftu serveru CNET. "Jenže jsme to trochu přehnali a rozhodli jsme se ji stáhnout," vysvětlila situaci ohledně reklam.
Celé klipy tak již budete na internetu hledat trochu složitě. Zachoval se jen zkrácený sestřih, který dává o zábavnosti, či trapnosti narychlo připraveného vtípku jasnou představu. Frázemi jako "Chtěl jste po nás, abychom vytvořili zlatý standard ve smartphonech" nebo "Uděláme ho z plastu a můžeme si za něj říci kolik chceme" se to ve videu jen hemží.