HISTORIE MODELOVÉ ŘADY V roce 1988 prošla "stodevadesátka" důkladnou úpravou vzhledu a o rok později byly modernizovány pohonné jednotky. V roce 1992 byla sériová výbava rozšířena o airbag řidiče. Výroba byla ukončena v roce 1993, kdy byla představena modelová řada C.
MOTORY Z pohonných jednotek jmenujme nejslabší zážehový agregát o objemu dva litry s výkonem 75 kW (102 k) a motor o stejném objemu s vyšším výkonem 87 kW (118 k). Dále zmiňme agregát o zdvihovém objemu 2,3 litru disponující výkonem 97 kW (132 k).
Mezi šestiválcové motory patří agregát o objemu 2,6 litru s výkonem 118 kW (160 k) a pohonná jednotka o objemu 2,5 litru, která nabízí výkon 143 kW (195 k).
Ke vznětovým pohonným jednotkám patří čtyřválcový dvoulitr s výkonem 53 kW (72 k) a dva pětiválce. První o objemu 2,5 litru nabízí výkon 66 kW (90 k) a druhý, přeplňovaný, o stejném objemu poskytuje výkon 90 kW (122 k). |