Úvod závodu měl podobný průběh jako nedávná premiéra v Barceloně. Raketovým startem šel do čela Lammers a vše nasvědčovalo tomu, že stáj Oreca s Berettou a Minassianem bude mít smůlu. Beretta ale svou dallaru dostal ze štěrku velmi obratně a dal se do stíhací jízdy.
To, že jeho spider byl nejrychlejším vozem, dokumentoval fakt, že už po jedenácti kolech byl v čele... Na vítězství Francouzů nic nezměnily ani problémy při tankování, kdy elegantní speciál ztichl. "Už jsem si myslel, že máme stejný problém se startérem jako v Barceloně, ale bohudík tomu tak nebylo," uvedl Beretta, který ve F1 startoval v deseti Velkých cenách za stáj Larousse.
O druhém v cíli se rozhodovalo mezi francouzským týmem Courage a nizozemskou stájí Racing for Holland s vozem Dome . Dvacet minut před cílem nastaly problémy s pneumatikami u dome s Hillebrandem v kokpitu, což Francouzi Didier Cottaz a Boris Derichebourg rychle využili.
Na vítěze z Barcelony, tým Pescarolo, nyní zbylo jen čtvrté místo. I když se jeho Courage Peugeot držel zkraje závodu druhý, francouzský motor nestačil na britské agregáty Judd. Posledním vozem hlavní třídy SR1 v cíli byl nový speciál RM Judd s veterány F1 Maurem Baldim a Alexem Caffim.
Slabší ketogerii SR2 vyhrál stejně jako v Barceloně tovární vůz Lucchini tandemu Peroni - Savoldi.
Výsledky, 2. závod MS prototypů, Estoril:
1 Beretta/Minassian, Dallara-Judd
2 Cottaz/Derichebourg, Courage-Judd, -1.27.777
3 Lammers/Hillebrand, Dome-Judd, -1kolo
4 Boullion/Lagorce, Courage-Peugeot, -1 kolo
5 Baldi/Caffi, R&M, -5 kol
6 Peroni/Salvadori, Lucchini, -6 kol
Francouz Olivier Beretta vede skupinu vozů ve druhém závodě MS prototytpů v Estorilu. S kolegou Nicolasem Minassianem dovedli spider Dallara Judd stáje Oreca do cíle jako první. |