- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po přečtení všech příspěvků pánové a dámy, a mém důkladném vědeckém rozboru, musím konstatovat, že jedinou příčinou vzniku požáru vzducholodě Hindenburg byla přítomnost kyslíku. Tento, dostaviv se na místo v hojném počtu, umožnil spatřit tu krásnou leč krátkou podívanou.
Považuji za prokázané, že ve vakuu by to nechytlo ani nelétalo. Což je pro některé konstruktéry naděje, že se takto nezapíší do dějin.
dostaviv se na místo v hojném počtu
Za nejpravděpodobnější příčinu nehody ...nejpravděpodobnější se dnes považuje, že požár způsobila jiskra, která vznikla z nashromážděné statické elektřiny...
byl o tom natocen zajimavy dokumentar. Naboj staticke elektriny by to ale sam nezpusobil nebyt toho, ze hermeticke uzavreni jednoho z oddeleni vzducholodi bylo poruseno a odtud zacal vodik proudit pod plast vzducholodi. To potom stacila uz jen ta jedna jiskra, kdyz se provaz ze vzducholodi dotkl stozaru.
Myslím, že i dnes by nám měl tento způsob dopravy co nabídnout.
Škoda, že se tímto incidentem naprosto odepsal. Bylo by to krásné
Nebylo to zdaleka jen tímto incidentem. Ztroskotaly i obří americké vojenské vzducholodě Alcron a Macon (velké zhruba stejně jako Hindenburg). V roce 1930 se ve Francii zřítila britská R 101 při své první cestě do Indie. Před tím se slavnou stala havárie vzducholodě Italia. Těch havárií bylo celkem hodně na ralativně malý počet postavených strojů..
éra zeppelínů neskončila v roce 1937, ale až v září 1980 smrtí Johna Bonhama
-100 dukátů, ale jinak si této poznámky váží
... našli pistoli ze které bylo jednou vystřeleno.
Zajímevé, nemyslíte?
kvůli použite nevhodné barvě na vnější nátěr. Vodík začal hořet až druhotně.
Doporučuji ke zhlédnutí film Země nikoho. (chybějící smajlík)
dnes by nejeden novinar jiste radosti z toho, ze pravo on prinasi celemu svetu takovouto zpravu te noci oko nezamhouril. inu jina doba to byla, lepsi.
jinak by nemela nejlepsi rockova kapela vsech dob co na obal