- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Flash není tak úplně EEPROM a při standardní ochraně jí blesky neubližujou (už jste někdy ochmatával USB stick a byl přitom ve svetru, né? To máte 100kV jen to fikne )
Bleskovým kanálem tečou poněkud větší proudy než při vybíjení svetru (a tím pádem se indukují i větší proudy v okolí), i když šáhnutí po nabití svetrem přímo do obvodu může Flashku odpálit. Vývody jsou jakžtakž chráněné, ale vnitřek moc ne.
a pokud by špatně odečítaly přístroje, tak ty špatný odečty budou i na záznamu černý skříňky, né?
Vsichni mame radi zahady, ale obavam se ze pricina nestesti bude tragicky jednoducha a smutna. Letadlo jednoduse vlitlo do boure (klidne i predepsanou rychlosti) a ta ho rozlamala na trisky. Bourkama se "bezne" nelita a i moderni letadla maji sve pevnostni limity. Tropicka boure neni bourka nad Vysocinou. Jestli meteorologove maji pravdu a boure sahala az do 20km a na mape byla rozprostrena pres velke uzemi, tak to musel byt peknej mazec. Extremne silne vzestupne proudy stridajici sestupne, lup rup a je to. A jak to vsechno plachtilo dolu (rozstiple letadlo nemusi padat dolu jako sutr) tak si elektronika zijici vlastnim zivotem vysilala jednu poruchovou zpravu za druhou.
stejnou bouřkou stejný den prolítlo víc letadel. Bouřka mohla být jako příčina neštěstí pouze za předpokladu nějáké poruchy v letadle, když tu bouřku to letadlo s tou poruchou nezvládlo.
nic se nezjistí, letadlo spadlo kvůli počasí a šmytec...jenže tohle přiznat si nemůžou letecké společnosti dovolit finýto...jede se dál PS: airbus si vede v prodejích skvěle...
a taky dalších asi 4000 tisíce kusů líta skvěle
i když, americké bomby jsou prý smart....rozeznají civilisty od necivilistůůů
A po zásahu raketou letoun ještě několik minut posílal chybové hlášení.