IK

Upozornění pro pisálky z iDnesu - koně nesouloží, koně se páří.

Gramatiku neovládáte, slovní zásobu nemáte, smysluplně sestavit větu vám dělá potíže - co vás vlastně kvalifikuje produkovat texty určené ke zveřejnění?

LS

Tak tak, koně nemají lože, tedy nemohou souložit.

Kdo pamatuje devadesátky tak spoustu těch fotek zná a skoro každý znal Benetton - ale už zdaleka ne každý věděl čím se vlastně firma samotná zabývá - je to otázka, zda je dobrá reklama (pro tu danou firmu), kterou sice většina lidí zná, ale málokdo ví, na co vlastně je ....

BM

Firma dělala auta, měla i svůj monopost ve Formuli 1 :-)

JN

Reklamy na Benetton v 90kách byly skvělý. Měly nápad, drzost a styl. Všechny si je dodnes pamatuju.

J58a39n 18Č54á69p

7. 2. 2024 0:28

Pravda, výmluvnější by bylo kdyby líbal ministranta.

LN

Ve fotografiích byla často kontroverze, která se vždy nemusela líbit, na druhou stranu z nich byla cítit svoboda projevu i atmosféra doby, že se to smí, že se to může líbit, nemusí, ale nebude se proti tomu "zasahovat", protože je to přirozené.

Doba se, bohužel, změnila.

JP

J30a81n 41P18o11l64á57k

7. 2. 2024 7:15

Na tu fotku jeptišky si pamatuju, úžasný snímek!

Benetton byl hodně progresivní, posouval hranice, upozorňoval na různé problémy. Opravdu škoda, že pak nakonec fotografa asi už vůbec nedokázali ukočírovat a nastal pád.

ID

Toscani je dobrym prikladem psychopata. Nezna moralni limity a dokaze chladne manipulovat s lidskymi city. Neboji se sokovat.

Excentrik a psychopat sú dve rozdielne veci.

KT

Četla jsem jeho knihu Reklama je navoněná zdechlina, kde své počiny vysvětluje.