- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jednom dílu leteckých katastrof došlo k podobnému scénáři, pád střemhlav odborníci označili za důsledek cíleného tlačení kniplu, protože ani autopilot, ani jiná závada by nezpůsobila u letadla v celku tak rychlou ztrátu výšky.
No s**t, Sherlock, kdyz nekdo otoci letadlo cumakem kolmo k zemi, tak je zjisteni, ze to asi udelal schvalne, opravdu sokujici...
Důvodů, proč se letadlo otočí čumákem kolmo k zemi, může být celá řada. Desítky možných závad různých součástek, počasí, vnější vlivy, terorismus a taky neúmyslná chyba pilota. A taky úmysl. Vůbec to není jednoduché a jednoznačné.
Když jsem to video viděla poprvé, připomnělo mi to jeden díl leteckých katastrof, kde se nakonec ukázalo, že kapitán havaroval úmyslně.
Nebyl to ten psychicky narušený Němec?
"Pád Boeingu v Číně se 132 mrtvými" To byl nejaky pohrebni charter, kam tolik mrtvych letelo?
To jsou mi ale noviny!
Na čínských sociálních sítích bylo už před měsícem publikováno, ze kapitán letadla měl hluboké finanční problémy způsobené investici životních úspor a souběžných půjček do zkrachovaného konglomerátu Evergrande.
Tak jenom pro úplnost.
Novinky to jsou, neboť je to závěr z analýzy černých skříněk. Ze soc. síti nelze dělat závěry.
Ti američané snad ví i kde má čert mladé.
A ty ses rad, ze dokazes Ameriku najit na Globusu, natoz abys tam nekdy byl. Proste pesticka ze seznamu.
A už ti američtí experti vyřešili dvojčata?
Samozřejmě. Už dávno. Ale musíte pro ty informace jinam než na Protiproud...
V tomhle případě příliš mnoho alkoholu. Jinak si tento mimoňský příspěvek nedokážu vysvětlit
Tak my, kdo sledujeme seriál Letecké katastrofy víme, že takových případů (a podezření) je více, než by člověk čekal, a taky že ne vždy to letecká společnost přizná, přestože jsou indicie silné (EgyptAir 990), protože pověst, odškodnění atd.
Letecká společnost nemusí přiznat vůbec nic.