- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro naše stavební úředníky a stavbaře jsou nejpodstatnější data uvedena v posledním odstavci. Nový most (nikoliv můstek nebo lávka) byl zprovozněn dva roky od havárie.
Nevypisovalo se výběrové řízení na projektanta, zhotovitele - vyloučena odvolání, neřešila se EIA, neřešilo se územní rozhodnutí, neřešila se ochrana broučků, žabiček, syslů a množiny další živočišné "havěti", neřešily se výkupy pozemků .... a množina opakovaných odvolání a soudních přezkumů ...
Kdo někdy byl v Itálii a měl čas se zastavit a pozorovat stav dálnic a dálničních těles, ví své. Svodidla a další kovové části komplet rezavé, mosty a pilíře popraskané... Docela jsme kroutili hlavou, když jsme u toho nejednou stáli.
To že spadl bylo trauma, ale postavili jej rychleji než v Praze Trojskou lávku. Kdyby se to stalo s mostem ve Velkém Mezeříčí, tak ještě teď mezi troskami stojí borci opření o lopaty a nic se neděje. Nemehla.
A jestlipak víte, za jakých okolností ho stavěli?
Miškin a Čepiga budou mít zakázán vstup do Itálie.
O čem se v českém i zahraničním tisku skoro nemluví je to, že za společností Atlantia, potažmo Autostrade per Italia stojí rodina Benneton. Ti s oblečením.
No u nas uz se Studenka vysetruje 12 let a porad nic, tak uvidime kdo to stihne driv, jestli my nebo italove
Pád mostu ve Studénce spadnul pod stůl...
Ja bych to hodil na Serjozu s Ivanem a jednotku 98546. Vyhosti se par rusaku a problem je vyresen :D
Moc vodky koukám. Uberte, nedáváte to.