- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja se citim jeste lepe nohama na zemi, i kdyz letani miluji...
pokud ho vubec prohledli a nebyli z ekonomickych duvodu propusteni. jj low-cost je low-cost
myslim, ze by ty vobojzivelny letadla meli u airbusu jeste doladit
Na kovu jsou trhlinky vidět, kompozit dlouho nic a pak se najednou urve třeba celá ocasní část. Nejnovější letadla pro 300-400 lidí jsou převážně z kompozitních materiálů ...no, naštěstí je krize a létat se bude míň...
Prosím tě, zanech raději těch svých úvah o letecké technice. Dík.
Tak jsem si nějak vzpomněl - po katastrofě posledního raketoplánu, kde bylo mimochodem taky 7 lidí jsem někde četl otázku týdne...
Víte co znamená zkratka NASA?
Need another seven astronauts...
Tak jestli voni teď frantíci nezaloší třeba NASP....
Vím, je to cynický ... ale buďme rádi, že to letadlo, avšak i sebe, bohužel, poslalo do věčných lovišť "pouze" těch placených 7 profíků, než aby v něm zařvalo nějakých 130- 220 "civilistů", kteří si to ke všemu v dobré víře zaplatili ....
Naštěstí nemám tuhle leteckou společnost v portfoliu. Když se potvory moc opoždujou s platbama a přijde urgentní AOG - aero on ground, tak je to na mém uvážení, jestli objednávku pustím, nebo ne, záleží od velikosti pohledávky a doby po splatnosti. A tak firmy někdy riskují, že lítají bez opravených problémů. Ale německé XL Airways v portfoliu mám. Naštestí ne britské XLko, ti už jsou in administration. Teď už čekáme, jesti a kdzy prdnou SkyEurope nebo Austrian Airways...
no tak ted jsme si z tveho portfolia a AOG cvrkli do textilu
Utopil se jen jeden, ostatni se teleportovali hned pri prvnich turbulencich
jsem rad, ze jen jeden clovek zahynul, zbytek posadky uz sedi doma a prave veceri