- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Dopravní podnik toto omezení vysvětlil bezpečnostními důvody, aby nebylo možné tramvaj odstavit v tunelu či na jiných místech s obtížnou evakuací."
Na železnici také nejdřív z bezpečnostních důvodu cestující zamykali ve vagonech. Když pak zaživa uhořeli, tak uznali, že jsou různá nebezpečí. Když už mají takový strach s tou obtížnou evakuací, proč tedy nenechají pro cestující záchrannou brzdu a po zastavení nedovolí řidiči se opět rozjet omezenou rychlostí?
Hlupáci měli dálkově vypnout elektřinu.
Z dětství v pražských tramvajích pamatuji tlačítko vysloveně záchranné brzdy ...
Nedávno ve vlaku Arrivy jsem si chtěl rozsvítit světlo nad sebou ... naštěstí to nebyla záchranná brzda, ale podle hlasitého zahoukání zřejmě jen nějaké znamení pro posádku ...
To ten systém na mačkání tlačítka není moc dobrý, když to stačí držet aniž by člověk vnímal co dělá, čekal bych, že se musí i pustit (to jsem pochopil, že mají vlaky).
Zajímavé, že zrovna v Německu nemají funkci mrtvého muže, kdy po 30 sekundové nečinnosti řidiče začne tramvaj sama od sebe brzdit.
"Řidič, který se v křesle zhroutil, tělem zamáčkl takzvané tlačítko bdělosti."
No jo, no, co naplat. Stárnutí, na na to není lék. Dnešní staří lidé umírají po sedmdesátce, ti dnešní mladí zestárnou po třicítce a umírají po čtyřicítce. Nevím, čím to je a jestli to není jen v Moravskoslezském kraji, kde bohužel pravidelně chodím kolem nástěnných tabulí pohřebních ústavů a toho si všimne každý, v kolika létech lidé umírají. Jak vidno, lidé v Německu stárnou stejně, jako lidé v Česku, i když mají kvalitnější potraviny (na obalech je přitom stejné složení, ale kvalita je opravdu někde jinde - čím to je).
.
Lepší už to nebude.