Reklama na parfém je příliš sexy

  • 4
Plakáty propagující parfém značky Calvin Klein, na nichž je polonahý líbající se pár, jsou prý příliš sexuálně výmluvné, než aby mohly být vylepeny na billboardech v Británii. Britský úřad pro dohled nad reklamním agenturami (ASA) v Londýně uvedl, že dostal desítky stížností na plakát, který ukazuje, jak se dva lidé nazí od pasu nahoru líbají s otevřenými ústy.
Muž drží v jedné ruce skleničku parfému a touto rukou částečně zakrývá hruď partnerky. Druhou ruku má zastrčenou za opasek kalhot líbané dámy.  Calvin Klein oponuje, že plakát, který se už nyní neobjevuje, není sexuálně výmluvný, a tvrdí, že byl "nafocen vkusně". Podle jeho názoru, který cituje ASA, se v něm odráží "kouzlo, krása a smyslnost značky Calvin Klein".

ASA však rozhodl, že plakát zřejmě vyvolal vážné pohoršení a není vhodné, aby ho viděly děti. Calvin Klein dostal navíc varování, aby už podobné obrázky nepoužíval.

Modelka Kate Mossová

Modelka Kate Mossová

Modelka Kate Mossová

Kate Mossová v reklamě pro Calvina Kleina